donderdag 2 juni 2011

Feest

Weer eens een piratenkaart gemaakt met de stempel van de Young Rebels van Nellie Snellen. Een vriendje van mijn zoontje is van de week jarig en hij wil graag zo'n leuke kaart geven. De stempel heb ik weer ingekleurd met de aquamarkers. Ik ben dit keer begonnen met een embossingstencil met ruitjes. De rozet heb ik gemaakt met een Multi frame  van Nellie Snellen
Ook heb ik een stukje touw over de kaart heen gespannen op een wat speelse manier. Aan het touwtje heb ik een bling bling gehangen. Ik heb mijn zoon laten kiezen welke erop mocht en hij koos voor het roer, omdat deze ook op hoed van de piraat staat. Met de clippunc het wordt "feest"gemaakt. Leuk geworden vind ikzelf
Ik wil met deze kaart meedoen aan de challenge van:
dutchcardlovers - drie op een rij ik koos voor brads/punch/embossing

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Joke! Wat een leuke stempel heb je gebruikt.
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart,mooi papier en ingekleurd

    bedankt voor je deelname aan DCL
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje bedankt voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje Joke en die rozet is erg mooi geworden!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Joke, deze is stoer geworden. Leuk dat Jasper je kaarten ook waardeerd. Ik vind dat touw er goed bij passen en je rozet is goed gelukt. Leuk met die ruiten op de achtergrond
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen