dinsdag 31 januari 2012

Friends are the umbrellas in the storms of life

Goedenavond, ik weer eens een leuk krafzakje gemaakt. Dit keer voor de vriendin van onze dochter die morgen 17 jaar wordt.


Ik heb hiervoor een lekker winters plaatje van Pion voor uitgezocht. Leuk ook om dit nu met dit weer even te combineren met de liquid applique en overal wat sneeuw op te doen. Nu mag het toch zeker nog nu het buiten echt winter wordt. Het papier is weer van Maja Design. De ronde multiframe waar haar leeftijd op staat is van Nellie Snellen (echt een feestelijke vind ik) en het hekje en het uithangbord zijn van MD. Op het bord celebrate gestempeld, hierop embossingpoeder gedaan voor het eerst maar dit gaat niet goed geloof ik. Want het blijft bij mij geen wit poeder wat opzwelt, maar het wordt helemaal doorzichtig. Wie kan mij hier raad in geven? Doe ik dan iets verkeerd?
Ik heb het wel zo gelaten omdat ik het evengoed wel leuk vond staan.
In de hoek natuurlijk een mooie bloem gemaakt met wat parelstekertjes erin. We hebben er nog een mooi label (MD) aangehangen.
Natuurlijk heeft ze er ook iets lekkers in gedaan. Een lekker maskertje en een zak pepermunt. Nu maar afwachten wat Judith er morgen van vindt.
Ik wil met dit tasje nog meedoen aan de challenge van:
anmacreatief - bloemen

9 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat leuk gedaan Joke.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig tasje heb je gemaakt!
    Leuk dat je nog een keer meedoet met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een ontzettend mooi tasje, lekker winters, past wel goed met het weer buiten nietwaar?!

    Leuk dat je voor de derde keer meedoet met de challenge van AnMaCreatief.
    Volgende maand zie ik je graag weer meedoen hoor, leuk!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een supermooi tasje. Bedankt dat je weer meedoet met onze challenge bij Anmacreatief. Kom je morgen even kijken, want dan gaat de nieuwe challenge van start. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi opgepimt tasje, lekker winters! Past perfect nu bij het winters weer!! Ik heb geen ervaring met embossing poeder, dus kan je daar niet mee helpen.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi winters tasje Joke, daar is vriendin vast wel blij mee!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk tasje Joke,
    Past mooi bij het weer van deze dagen.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Joke, gaaf kadootje om te geven zeg en een leuke tekst erop. Is het misschien kleurloze embossingpoeder?
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schattig tasje en prima plaatje zeker voor deze tijd van het jaar!!

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen