zondag 17 juni 2012

Happy Birthday

Allereerst hartelijk dank voor alle reacties op mijn vorige kaart. Super leuk om te lezen allemaal. Dit keer geen pasteltinten maar bruintinten. Ik wilde weer eens een aantal mannenkaarten maken want toen ik er laatst één nodig had had ik er natuurlijk geen één liggen. En kaarten heb ik natuurlijk genoeg liggen. Dus op zoek naar leuk papier en ik vond deze serie van Maja Design (echt mijn favoriete papier). Bij moeders hobbypaleis hebben ze een hele leuke sketch.





Ik heb maar gelijk twee kaarten ermee gemaakt. Het ging zo lekker. Op de eerste kaart heb ik een creatable van MD gebruikt en op de tweede kaart een plaatje van Studio Light. Leuk toch .... dat rijtje klompen. Echt iets voor hier op de Veluwe. Op beide kaarten nog een filigraan ornament (uit de webshop van An Ma creatief) gedaan. In de één een bloemetje gestoken en op de ander een houten knoop geplakt. De tekst is weer van Marianne. (mijn dochter heeft hem voor me gespiegeld dus dit kan wel Marianne).
Als laatste een paar plakparels en stipjes met de perlenpen erop gedaan.

Ik ben echt super tevreden met deze twee toch wel vrij eenvoudige kaarten. Ben natuurlijk weer heel benieuwd of jullie dit ook vinden.

Ik wil met deze kaart meedoen aan de challenge van:
anma creatief - fotoinspiratie cupcakes/landleven
moeders hobbypaleis - sketch

15 opmerkingen:

  1. Hallo Joke, mooi geworden zeg. Papier en auto/plaatje passen perfect bij elkaar. Ik had deze sketch ook gebruikt en vond dat ook een mooi resultaat geven. Zelf heb ik echt 0 inspiratie op dit moment. Er komt niets uit mijn handen. Moet denk ik gewoon ook weer een mooie sketch uitzoeken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn twee geweldig mooie kaarten geworden Joke.
    Fijn dat de sketch bij je in de smaak valt hihihi.
    Bedankt voor het meedoen bij MHP.

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee prachtige mannenkaarten, mooie uitwerking van de sketch.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige mannenkaartjes. Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAt een mooie kaartjes zeg
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Joke,

    nou, ik vind het geweldig, deze kaarten. De sketch is mooi, maar ook de uitwerking ervan. En het scheelt natuurlijk dat je het met van dat prachtige papier doet. Als je het met felle kleuren maakt ziet het er meteen heel anders uit. Maar dit papier is heel geschikt voor een mannenkaart!
    Knap dat je dochter het stempeltje gespiegeld heeft.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt! Ik vind het geweldig om te zien hoe mooi je die filigraan hebt verwerkt op een herenkaart, top gedaan!!!
    Het is ook een hele mooie uitwerking van de sketch, leuk dat je meedoet met de challenge van MHP en AnMaCreatief!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig deze mannenkaarten. Dat mooi Maja papier heb ik ook nog liggen. Zie wel dat het ook geschikt is voor stoere kaarten. Leuk de klompjes afbeelding.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Terecht tevreden, Joke. Ze zijn prachtig. Wat heb je de tekst digi's origineel en gaaf verwerkt op deze manier! Goed idee.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Joke, hartstikke leuk dat je meedoet met de challenge van MHP en wat heb je de sketch geweldig uitgewerkt! Mannenkaarten is op één of andere manier een moeilijk onderwerp vind ik en heb ze ook niet in huis. Dit zijn super voorbeelden geworden en erg leuk dat je met ons wil delen :D
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Joke,

    je hebt leuke mannenkaarten gemaakt, helemaal geen gemakkelijk publiek he :-)

    Fijn dat je met de challenge bij AnMaCreatief meedoet.

    Groetjes,

    Lins ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn allebei prachtig.
    Bedankt voor het meedoen met de challenge van MHP.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn dit mooie en stijlvolle kaarten! Leuk om te zien hoe je filigraan ornamenten hebt verwerkt!
    Gezellig dat je meedoet met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superleuke kaart, leuk dat je meedoet met de challenge van MHP!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen