vrijdag 13 juli 2012

Vintage zomer/vakantie

Hier was ik alweer met een kaartje. Het is helemaal geen weer om lekker buiten iets te doen dus daarom maar lekker aan het kaarten maken. Eens iets anders dacht ik. Je ziet bij veel challenge het thema zomer of vakantie voorbijkomen en ik wilde hier eens iets anders mee maken. Via marktplaats had ik 2 weken geleden wat leuke stansen van Tim Holtz gekocht o.a. de globe. Dus dacht ik dit vind ik ook horen bij de zomer. Vroeger zochten we tenslotte al onze vakantiebestemmingen op via de wegenkaarten ipv de TomTom. Een plaatje erbij gezocht met een vliegtuig (ik denk tenminste dat dit het is) het is een plaatje van Pion. Zij hebben wel zulke leuke vintageplaatjes vind ik. En hier ben ik eens mee gaan stoeien en dit is het geworden.




Het papier is van Basic Grey en ik heb ook nog de Lord van MD uitgestanst. Hij bekijkt of het allemaal goed komt met de vakantieplannen. Bovenin nog een paar poststempels gedaan van Papermania die ik laatst heb gewonnen. Dit kwam dus ook weer leuk van pas. Al met al ben ik dik tevreden over deze kaart. Toch leuk om weer eens iets heel anders te proberen.

Ik wil met deze kaart meedoen aan de challenge van:
EHI - stansje
crealing - zomer
everybody-art-challenge - zomer
EKEF - zomer
card crafters circle - summer
creapaleis - vintage

14 opmerkingen:

  1. Hoi Joke,

    wat leuk zeg! Ik vind het een prachtige mannenkaart! Mooi met die stansjes! EN de kleuren zijn ook perfect!
    Leuk dat je meedoet bij de challenge van EHI!
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende mannenkaart Wat goed dat je de mallen via marktplaats heb kunnen kopen!!.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart en wat een mooie draai heb je gegeven aan het onderwerp, samen met je verhaaltje erbij klopt het hele plaatje perfect.
    Fijne avond, groetjes Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha zus, wat een superkaart is dit geworden. Echt vakantiegevoel maar heel anders dan de meeste zomerse kaarten. En daarom juist zo leuk. Die globe is tochwel heel leuk zo.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke mannenkaart, Joke.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje!
    Fijn weekend, liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig mannenkaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi gemaakt deze mannenkaart :)

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi deze mannenkaart.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit een prachtige kaart Joke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een mooie kaart!
      Dank je wel voor het mee doen bij EKEF!
      Groetjes Petra

      Verwijderen
  11. Prachtig zo'n mooie en stoere mannenkaart!
    Gezellig dat je meedoet met EKEF!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een leuke, mooie mannenkaart
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke mannenkaart in combinatie met zomer! Heel leuk gedaan, Joke!

    BeantwoordenVerwijderen