donderdag 5 juni 2014

Holiday

Iedereen bedankt voor de leuke reacties op mijn tasje voor oom en tante. Leuk hoor om te lezen. Aanstaande zaterdag is een neefje jarig en hij hoopt 15 jaar te worden. Altijd een wat lastige leeftijd om een kaart voor te maken. Aangezien hij twee jaar lang tweetalig VWO heeft gedaan kwam ik op het idee om een engelse kaart te maken. Papier kwam ik nog tegen in mijn bak, mooie kleur blauw met warm rood. Op internet een plaatje van de Big Ben opgezocht en deze geprint.
 

 

Van papermania had ik nog een leuke stempel liggen. Ik heb deze gestempeld en bewerkt met blanke embossingpoeder, daarna met distressinkt erover heen gegaan. Dit heb ik ook gedaan met het envelopje.
De postcard achter het plaatje hoort ook bij het papier. Verder wat twine gebruikt en wat sterren.





 
Is dit leuk voor een 15 jarige? Ik denk zo dat hij dit wel kan waarderen.

Ik wil met deze kaart meedoen bij:
ATSC and more - holiday
Creapaleis - zomer
EHI - gebruik draad
Duymelot - alles mag

 

17 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje Joke,zal hij vast wel waarderen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een ontzettend gaaf en stoer kaartje; dat zal zeker gewaardeerd worden. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joke wat een prachtige kaart voor je neefje. Mooi materialen zijn dit. Leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke technieken gebruikt! En je kaart is super geslaagd voor een 15 jarige tiener!
    Kan me zo voorstellen dat hij er heel blij mee zal zijn! Well done!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een hele leuke kaart geworden voor je neef Joke, ik vind hem top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke kaart! Zeker weten dat je neef dit wel waardeert.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En of dit een leuke kaart is voor een 15-jarige neef, leuk al die Britse elementjes!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem leuk! Stoer en perfect voor een 15 jarige. Leuk ook met die postelementen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Natuurlijk is dit hartstikke leuk voor een 15 jarige, erg gaaf al die Engelse details Joke....prachtig gedaan!! En ik verstuur mijn grote kaarten/hangers altijd in enveloppen met bolletjes plastic erin, te koop bij de action.
    Grappig dat het je opviel, past idd. niet in een gewoon flopje!!
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Joke, ik waan me helemaal in Londen en heel leuk zo als je de draad hebt verwerkt. Fijn dat je weer mee doet bij EHI scrap. Veel succes.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wonderful! Kylie would especially love that big red bus :o) Thanks so much for joining us this week at ATSM.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind hem supermooi! Helemaal London!
    En ik denk dat hij dat zeker kan waarderen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lekker stoer!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kaartje, Joke.
    Ik weet zeker dat je neef er heel blij mee is.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Love the London theme! Great take on our Holiday Challenge. Thanks for playing along with us at ATSM this week. Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat n prachtige kaart Joke en leuk dat je met onze challenge mee doet op het Duymelot challenge blog

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen