woensdag 9 september 2015

Happy Birthday

Goedenavond ik kom vandaag toch noch maar een keer met een maritieme kaart. Een verjaardagskaart voor de buurman die volgende week jarig is. Nu heeft hij een sloep waar hij in de zomer altijd lekker mee op vakantie gaat dus moest zoiets gaan zoeken. Tussen mijn plaatjes van Gerda's Hobbyshop vond ik dit plaatje en ik heb verder de sketch gebruikt van Scrap en cards.
 
 
Ik ben begonnen met creme cardstock, daarop kraft en daarna designpapier van Studio Light.
Onder het plaatje een rand die ik maakte met mijn Martha Stewart pons (wat is hij mooi en waarom gebruik ik hem zo weinig?) en daaronder een strook die ik door een embossingfolder van Stampin Up haalde. Als afwerking voor de bovenkant verschillende parels, het roer en de meeuw van Joy, stukje jute lint en een stempel van papermania.


 
Voor de onderkant gebruikte ik wat tierlantia, echte schelpjes en de boot van MD.
 
 
Toch weer erg leuk vind ik zo'n easelkaart. Ik was zo lekker hiermee bezig dat ik er gelijk nog één heb gemaakt met dezelfde sketch maar in heel andere kleuren. Het werd een echte herfstkaart en die zal ik binnenkort laten zien.
 
Ik wil met deze kaart graag meedoen bij:
 
 
 
 
 


14 opmerkingen:

  1. Het is een hartstikke mooie kaart geworden!! Gezellig dat je meedoet met de 1e challenge bij Scrap and Card. Succes.
    groetjes Ine (DT)
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart is dit geworden. Heel mooi, deze kleur en het maritieme thema blijven mooi vind ik.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schot in de roos Joke en op een easel kun je idd heerlijk veel moois kwijt!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige easelkaart heb je gemaakt, Joke. Bedankt voor het meedoen bij AnMa Creatief!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooi kaartje Joke.
    Mooi om te zien hoe je alles weer gecombineerd hebt.
    Het roer uit jute....gaaf!!
    Ben ook benieuwd naar je volgende easelkaart, het blijft een mooi model om te maken.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hele mooie kaart
    bedankt voor het meedoen met scrap and card challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende mannenkaart! Gaaf gemaakt met zoveel mooie details.
    Dank-je-wel voor het meedoen aan de EASELchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend mooi kaartje heb je weer gemaakt. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief en leuk dat je meedoet bij Scrap & Card. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen

  10. Echt een schitterende kaart ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze '3 of a kind' Challenge !
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ook bedankt dat je meedoet met onze 1e Challenge !
      Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
      Liefsss van Erica
      {Heidebloempjuh}
      {DT Scrap and Card}

      Verwijderen
  11. Ha Joke,
    ik ben aan het kijken naar de kaarten die allemaal meedoen en zie dat ik deze dus gemist had bij jou. Heel mooie easel kaart. En dank je wel dus dat je meedoet bij ons van de Egel.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen