maandag 12 oktober 2015

Voor jou

Ik kom even met een paar achter elkaar deze week. Vorig week Windows 10 op de computer gezet en daarna wilde het blog de foto's niet meer transporteren. Lastig hoor maar iemand heeft er naar gekeken en er een nieuw programma voor op gezet. Vandaag wil ik jullie een verjaardagskaart laten zien voor een oudere dame. Ik heb daarom gekozen voor dit plaatje van Gerda met een paars/roze aster. De sketch die ik gebruikt heb is van;scrap and cardchallenge - sketch en verjaardag. Een leuke sketch vind ik nu ik de kaart af heb.


De witte basiskaart zag ik op de markt liggen en geeft weer eens een heel ander effect. Verder heb ik de kaart niet al te druk gemaakt. De meeste ouderen houden hier niet zo van is mijn ervaring.
De ovaal is van Joy en de tekst is van Crealies (won ik laatst bij de bloghop zo leuk!!!!)


Een mooi stukje organza lint, twee bloemen met daaronder de swirls die bij de ovaal horen. Het designpapier komt uit een blok van de Action. Dit is trouwens best mooi papier hoor. Stevig en mooie designs bij elkaar.

Ik wil met deze kaart dus meedoen bij:
scrap and cardchallenge

9 opmerkingen:

  1. Hele mooie stijlvolle kaart, zeker voor een ouder iemand. De postzegelrand om de kaart is leuk en wat is de mal die je gewonnen hebt mooi.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is helemaal schitterend, een toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Joke, inderdaad een leuke sketch.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, Prachtig Joke.
    Mooie kleuren.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja leuk he, dan krijg je een postzegeleffect. Ik heb ook een pakje liggen en al een paar keer een kaartje mee gemaakt. Jouw kaartje is weer mooi, een echte dameskaart...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart
    Bedankt voor het meedoen met de wedstrijd van Scrap and Card Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtig kaartje weer. Leuk dat je meedoet bij Scrap & Card. Groetjes Helen (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart. Gezellig dat je meedoet met de challenge bij Scrap and Card Challenges. succes.
    groetjes Ine (DT)
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

  9. Een mooie en vrolijke kaart ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze 2e Challenge bij Scrap and Cards !
    Een fijn weekend !
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT Scrap and Card}

    BeantwoordenVerwijderen