woensdag 28 september 2016

Winter

Vanmiddag heb ik eens een kerstkaartje zitten maken. Mijn tweede pas....en als ik dan zie hoever iedereen al is!!!! Maar goed het is helemaal mijn ding niet om midden in de zomer  kerstkaarten te gaan maken. Nu had ik er wel even zin in en hij is erg leuk geworden vind ikzelf.


Ik ben begonnen met een kraftkaart met daarop een mooi blauw/groen cardstock en daarna designpapier uit het blokje "winter" van Autentique. Het plaatje is van Helga Martare en is gemat op een mal van MD. Op de mal heb ik mooie kleine pareltjes geplakt. 


Verder heb ik nog verschillende mallen van Joy gebruikt. Bovenin natuurlijk de ijspegel rand uit het snowpaper van MD. Naast het plaatje de leuke muts en op een stukje ribbelkarton zit de mal "winter" van joy. Heb ribbelkarton heb ik iets bewerkt met inkt en wel de kleur teal.
Helemaal onderin het hoekje zit nog een tekst "warme Winter Wishes" en dit komt ook uit het papierblokje.

Ik ben zelf helemaal weg van dit leuke plaatje, ik kende dit merk helemaal niet maar zag het een tijd geleden bij Ans langskomen. Echt schattige plaatjes.

Ik stuur dit kaartje in bij:


18 opmerkingen:

  1. Hoi Joke, je hebt ook meteen een hele mooie kerstkaart gemaakt. Wat een lief plaatje in die mooie cirkelstans.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kerstkaart Joke.Lief plaatje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi kaartje Joke, heel lief plaatje, ik vind de plaatjes van Helga Martare ook super mooi !
    Groetjes, Odette (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Joke! En je hebt gelijk, je moet er wel voor in de 'mood' zijn. Het is ook niet mijn ding in de zomer aan kerstkaarten te denken. Maarrrr de dagen worden korter dus langzaamaan... Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje, Joke. Het gekke is dat het me nu niets meer uitmaakt wanneer ik welke kaart maak. Eerst kon ik in februari echt geen kerstkaart maken, nu begin ik eraan te wennen...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Joke,
    leuke plaatjes zijn dit van Helga..ik heb er ook een aantal kaarten mee gemaakt, mooie stansen heb je gebruikt en ook het papier is erg mooi..
    Ik maak het hele jaar door kerstkaarten,elke week minstens 1..heb er nu 47 klaar..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Joke, heel mooi gedaan met het lieve plaatje. Mooie stansjes toegevoegd en die winter-mal is toch een hele leuke hoor.
    Groetjes van Plony (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Het plaatje is echt heel erg leuk en met deze kleuren heb je er een gaaf geheel van gemaakt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige winterkaart Joke! Ik maak ze het hele jaar door wanneer ik tijd en zin heb.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Net als jij heb ik ook moeite met kerstkaarten in de zomer. Op één of andere manier wil dat niet bij mij. Heb er inmiddels 'al' één af; voor Craftliners.
    Je kaart is overigens een beauty Joke.... schitterende kleuren en idd een prachtig plaatje (kende ze ook niet). De ijspegelrand uit het snowkarton is ook schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtgie kaart Joke. IK heb ook nog een paar van deze plaatjes want wat zijn die mooi! Je hebt er een schitterende kaart mee gemaakt. Succeds met de kerstkaarten. Het is mij dit jaar gelukt iedere week een kerstkaart. Soms wat moeilijk....Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie winterse kaart, Joke.
    Mooi is die ronde mal van MD toch ook hé.
    Dat is toch wel de blikvanger.

    Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart Joke,
    leuk dat je mij bent gaan volgen, ik volg jou nu ook.
    Lekker gezellig en kunnen we elkaar inspireren!
    Groetjes en een fijne dag verder!
    Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldige kaart Joke. Dit papier is prachtig en het combineert geweldig bij elkaar. Die "winter" blijft leuk en ik ben blij dat ik die nu ook heb : )
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous card Joke, I love the vintage image and the details are fabulous, love the little hat, very cute :-)

    thanks for joining us on the ABC Christmas Challenge
    luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Such a lovely Christmas card, Joke...a cute image and beautiful colours. Thank you for entering our challenge at ABC Christmas Challenge and I hope you will join us for the next letter.
    Dorte x

    BeantwoordenVerwijderen