dinsdag 25 oktober 2016

Winter wool

Allereerst welkom aan Caroline op mijn blog. Leuk om elkaar te volgen en inspiratie bij elkaar op te doen.

Vandaag het vierkante plaatje van de Winter Wool van MD. Hij is voor een groot gedeelte hetzelfde als de vorige alleen nu heb ik de vierkante mal van Noor 6002/0480 gebruikt. Het plaatje valt hier heel mooi binnen in. Het designpapier en de kerstroos van net als op de vorige weer van MD.


Dit keer geen jute maar  mooi donkerbruin crispylint. Langs de rand van het plaatje zit een al wat oudere swirl van MD (geen idee welk nummer) die Aartje nog in haar bak stansen had zitten. Hierop heb ik verschillende parels geplakt.


Ik laat deze kaart meedoen bij:

6 opmerkingen:

  1. Prachtig Joke en mijn swirl komt prima tot zijn recht op deze kaart. Leuk dat je met een oude stans in eens weer heel blij kunt zijn.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Joke, de materialen die je op de kaart zijn gebruikt zijn erg leuk. De variatie van hieronder is ook erg leuk . Erg leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze is weer heel erg leuk! goed idee om deze stans te gebruiken, heel fijntjes bij dit plaatje, mooi afgewerkt!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze variant is ook heel mooi, Joke.Leuk afgwerkt met de swirl.

    Groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben gek op deze plaatjes en heb dit plaatje ook al een keer gebruikt. Leuk die switl erover! leuk idee.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heeeel mooi dit kaartje Joke...zo een prachtig plaatje en ook het achtergrond designpapier is super gaaf in dat breimotiefje

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen