zaterdag 6 mei 2017

Bruidspaar, van harte

Ik wil jullie een mooie kaart laten zien voor een echtpaar (Aartje haar schoonouders) dat van de week 50 jaar getrouwd is. Ik heb daarvoor mijn DDD Card art window maar weer eens gepakt. Een leuk model maar ik moet er altijd goed over nadenken hoe ik hem moet aankleden.


Het designpapier en het plaatje zijn beiden van de Action. Aan de binnenkant heb ik de sketch gebruikt van Cheerful sketches. De banner en de tekst zijn beiden van Joy.


De buitenkant; hart en cijfer 50 zijn van MD, parellint aan de bovenkant van Gerda, vlinders van Nellie Snellen en als laatste een mooi bloementoef gemaakt met verschillende bloemen en takjes en een strik van tule.



Sorry maar dit model is niet zo gemakkelijk goed op de foto te zetten.

Ik laat deze kaart meedoen bij:


Ik won twee weken terug nog deze mooie stans van Studio Light bij Katja. Ik heb er al een mooie kaart mee gemaakt maar die laat ik later nogeens zien.

Snij- en embossingmal, Home & Happiness nr.19















25 opmerkingen:

  1. Dit is prachtig geworden Joke, dat zullen ze zeker waarderen. Ik vind deze kleurtjes ook heel mooi. En de aankleding is goed gelukt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Joke, ik denk dat je heel goed over de aankleding nagedacht hebt, want het ziet er heel mooi uit.
    Een prachtig kaartje.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joke,
    wat een mooie kaart heb je voor het bruidspaar gemaakt. Heel goed te zien hoor! Ik ken het model, dus snap precies hoe het in elkaar zit.
    Dank je voor het meedoen bij ons van de Egel!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit kaartje voor een gouden huwelijks jublileum Joke... leuk modelletje en prachtige details erop..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie, romantische kaart met een verrassende binnenkant.
    Dank je wel voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful design. Thanks so much for sharing it with us at Dies R Us Challenge Blog. Please join us in future challenges.
    Kathy Krug
    DRU DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik herken het van de mal. Maar hij is wel erg mooi Joke. Lief plaatje en mooi afgewerkt.
    Leuk dat je meedoet bij 2 Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Joke,
    Een heel mooi model en romantisch kaartje is het geworden voor het 50 jarig bruidspaar! Je hebt een prachtige stans gewonnen zeg! Fijne zondag verder!
    groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart, die zullen ze vast heel mooi vinden. Het is een mooie mal die je hebt gebruikt voor ons blog. Ik moet zelf ook altijd even goed bedenken hoe ik hem moet aankleden, het is je goed gelukt !
    Bedankt voor je deelname.
    Groetjes Carolone DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart heb je gemaakt met de DDBD mal
    Leuke prijs heb je gewonnen
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OMG this is so pretty! What a beautiful design! Thanks so much for playing in our ‘Flowers’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart heb je gemaakt Joke,
    heel leuk model en lekker veel te zien,ook je toef is super!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart, Joke.Een mooi plaatje en heel mooi afgewerkt met de nloementoef.Gefeliciteerd met je leuke prijs.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie kaart voor het 50-jarig bruidspaar Joke. Je hebt het "aankleden" heel mooi gedaan. Lief die zachte tintjes en je bloementoef is een plaatje. Volgens mij gaan ze hier heel blij mee zijn.
    Dank je wel ook voor je deelname aan de "vouw-challenge" bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi! dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart voor een 50-jarig huwelijksfeest!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi gedaan, gezellig dat je meedoet bij Cheerful Sketches.
    groetjes Ine DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super mooie creatie. Dank je voor je deelname aan de challange van CraftAddiction. Hobby-groetjes, Alice (CA-DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deine Karte ist wunderschön...
    Danke für deine Teilnahme bei Friendship
    LG Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart voor het gouden bruidspaar. Je hebt het leuke model echt prachtig aangekleed.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een prachtige kaart heb je voor de schoonouders van Aartje gemaakt. Zulke prachtige details. Het valt vast prima in de smaak! Super de sup mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Eine wunderschöne Karte. Vielen Dank für deine Teilnahme bei der Friendship Challenge.

    LG Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo liebe Joke,

    Dankeschön für deine Teilnahme an der Friendship Challenge. Deine Karte ist wunderschön gestaltet. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit is een hele mooie kaart geworden en zo leuk om onze sketch er in terug te vinden.
    Bedankt voor je deelname aan de mei challenge van Cheerful Sketches.
    Succes !
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen