dinsdag 13 juni 2017

Hoera

Afgelopen weekend ben ik bezig geweest met het patroontje van de facebookgroep "Be Challenged". Vorige keer was ik net een dag te laat om mijn kaartje te plaatsen dus ben ik nu op tijd begonnen. Het zijn kaartjes waar toch wat meer tijd in gaat zitten. Dit was ook weer een super leuk model. Gisterenavond heb ik hem nog even afgemaakt.


Ik heb er een maritieme kaart van gemaakt met vooral spullen van MD, zoals het papier, vuurtoren, plaatje, ronde stans onder het plaatje en de schelpjes. Verder is de zeemeeuw van Joy en ook het woorde " Hoera" wat ik twee keer stanste.



Onderin heb ik een flesje geplakt met daarin een stukje tekst. Het flesje ligt in de tierlantia wat verstopt. Aan de andere kant een stukje visnet met daar tussen een aantal schelpjes.

Ik wil deze kaart mee laten doen bij:
Allsorts challenge

Ik met heel veel plezier aan deze kaart gewerkt en hij heeft ook al een bestemming. Morgen gaat hij op de bus naar een jarige die 40 wordt. Ik moet alleen nog even een goede envelop zoeken waar ik hem netjes in kan doen. Misschien ga ik hem zelf maar even bij degene door de bus doen.

Dank jullie wel voor de reactie op mijn twee Beterschapskaartjes. Erg leuk om te lezen weer. Dit is weer heel anders dus ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.

Fijne en zonnige dan allemaal

23 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooie kaart heb je ervan gemaakt Joke. Ik zit hier vol bewondering te kijken, alles klopt. De kleurtjes, stansjes, andere details...alles straalt "strand" uit :)
    Groot gelijk om het persoonlijk te brengen, zonde als zo'n juweeltje zoek raakt of stuk gaat.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaart wat een werk zeg om te maken het resultaat mag er zijn
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad weer anders, maar wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Alles pas zo mooi bij elkaar en het model is natuurlijk erg leuk. Je kunt er ook best veel op kwijt, zonder dat het super druk wordt.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaart Joke erg mooi modelletje en wat heb je hem mooi 'aangekleed'.
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is inderdaad een heel leuk model en wat heb je er een pracht van een kaart van gemaakt. Superleuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag hem op Facebook al voorbijkomen. Leuk model en mooie details Joke.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart,Joke.Mooi model en zo leuk afgewerkt met het visnet en het flesje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een prachtige maritieme kaart gemaakt, helemaal perfect aangekleed, erg leuk!
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke kaart heb je gemaakt
    Mooi in het thema
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Joke. Wat een prachtig model. En dit thema is altijd zo leuk om te maken.. je hebt alkes prachtig gecombineerd. Fijn om zoiets moois op te kunnen sturend, groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A very great masculine creation and perfect for our theme with the dies you used, many thanks for joining in at Allsorts this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Joke jammer dat de tekst niet van MDesign is. Staat wel in de voorwaardes.

    Kaart is geweldig hoor.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart Joke!
    Volgende keer graag een tekst van MD gebruiken.
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Absolutely amazing!
    Thanks so much for sharing with us at Allsorts challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow wunderschön, so richtig schön maritim ist deine Karte.
    Vielen Dank, das du bei friendship mitmachst.
    Liebe Grüße Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo liebe Joke,

    eine wunderschöne Karte hast du gestaltet. Es gibt so viele Details zu entdecken. Ich bin begeistert von deiner Karte.
    Vielen Dank für die Teilnahme an der Friendship Challenge. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele schitterende kaart Joke heel gaaf! Xxx en groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, echt een schitterende kaart. Mooie kleuren, leuk model en prachtig afgewerkt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig kaartje, Joke.
    Mooie kleuren, alles past mooi bij elkaar.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen