maandag 18 september 2017

Barbecue

Ik heb weer eens een mannenkaart gemaakt en hij is best goed geslaagd vind ikzelf. Aankomende week is onze buurman jarig en hij is gek op barbecuen. Een goed glas bier erbij en het is al snel gezellig.


Dit leuke plaatje is van Syta, gecombineerd met papier van Maja en van de Action. De leuke stans van de barbecue met de daarbij horende stempels zijn van Joycraft.


Boven het plaatje langs heb ik nog een border van MFT gedaan. Deze vind ik wel iets stoers hebben en past goed bij mannenkaarten. Ook de Happy Birthday stans van Joy blijft prachtig maar die pak ik toch te weinig, ik denk omdat hij dan niet meer in een vierkante envelop past. Deze kaart van de buurman pak ik gewoon in in leuk kadopapier en dan gaat hij door de brievenbus.

Ik wil deze kaart mee laten doen bij:
AnMa Creatief - mannenkaart
De Egel - Bier en Barbecue

9 opmerkingen:

  1. Hoi Joke. Een prachtige mannenkaart. HB staat leuk zo aan de bovenkant van de kaart. Leuke mannenkleuren. Dit gaat vast goed in de smaak vallen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart heb je gemaakt
    Wat een gaaf plaatje, super voor een mannenkaart
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je mannenkaart is zeker goed gelukt Joke. Een tip voor de mal, ik knip hem wel eens in tweeën. Geeft ook een speel effect en kan in een vierkante envelop.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Joke,
    jij bent daar goed in joh! Mannenkaarten! Superleuke kaart, mooi plaatje ne natuurlijk perfect voor de Egel-challenge net Bier en Barbecue!
    Dank je voor het meedoen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Joke,
    wat een mooie mannenkaart heb je gemaakt, leuk plaatje en ook de stans en de leuke tekst maken het af!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie mannenkaaart.Joke.De barbecuepast er superleuk bij.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie, sfeervolle mannenkaart. Mooi in die bruintinten en wat leuk die bbq.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een stoere kaart leuk die bbq
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze had ik denk ik even gemist, lekker stoer van kleur en perfect voor een BBQ-ende buurman.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen