donderdag 19 oktober 2017

Warm Wishes

Eindelijk is mijn tweede kerstkaart klaar. De afgelopen weken heb ik wat minder op het blog gezeten en zeker weinig kaartjes gemaakt. Afgelopen vrijdag is onze dochter getrouwd dus daar ging ook wel wat tijd zitten in de voorbereidingen. Maar wat hebben we een ontzettend mooie en bijzondere dag gehad. Een prachtige dag (met een prachtig en stralend bruidspaar) om op terug te zien.

Maar nu over mijn kerstkaart. Gemaakt met de lijn van Studio Light Woodland Christmas. Een hele mooie serie....en toch heb ik er wat moeite mee hoe ik het in elkaar zal leggen en dat komt denk ik doordat het designpapier langs de meeste randen is bewerkt en dat vind ik lastig. Toch is het denk ik gelukt om er iets leuks van te maken. Er zijn er nog meer in de maak die snel volgen, gemakkelijk is dat zo'n serie dan ga je gewoon een avond zitten knippen en stansen.


De sketch die ik heb gebruikt is van Anreda. Heel veel dus ook van Studio Light en verder zijn er wat takjes van Ali, de knopjes van MD, de cirkels van MD en de mooie sterrenrand van Noor. Hier heb ik nog twee plakparels opgeplakt. Als laatste een klein stukje touw door het labeltje.


Ik stuur deze kaart in bij:

Een volgend blogbericht zal ik wat foto's van de trouwerij erbij doen.

15 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Joke met de trouwdag van je dochter en schoonzoon! Zo te lezen een stralende dag...LEUK!!!
    Ik begrijp wat je bedoeld met de rand, ik los dat op door wat af te snijden op maat van je kaart en er een inktrandje langs te geven. Ik vind je kaart prachtig!!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je dochter getrouwd is. Gefeliciteerd!
    Je kaartje is prachtig geworden!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Joke met het huwelijk van je dochter en schoonzoon. Fijn dat ze een mooie dag hebben gehad. Je kaart is prachtig. De materialen zijn erg mooi gecombineerd. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met het bruidspaar!
    Fijn dat jullie een plezierige dag hadden.
    Je hebt een prachtig kaartje gemaakt. Mooie invulling van de sketch.
    Leuk plaatje!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Npg van harte gefeliciteerd met het bruidspaar .....bijzondere dagen zijn dit hè en je blijft er zo heerlijk lang van nagenieten.
    Je kaartje ziet er weer helemaal top uit, mooi gedaan met de sketch. Supers.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met het huwelijk van je dochter en schoonzoon! Fijn dat het echt genieten was op die dag!
    Mooie kerstkaart! Het is een heel mooie lijn, klopt!
    Ik heb dan net weer problemen met het papier omdat ik mijn vierkante kaarten meestal 12/12 maak owv de Belgische portkosten. Waar snijd je dan je papier af, heb je dan een mooie kant en een kale kant... Maar die van jou vind ik schitterend!
    groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met het bruidspaar, wat een feest.
    Mooie kaart heb je gemaakt, goed opgelost met de bewerkte hoekjes van het papier
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat met je dochter.
    Je maakte een mooie sfeervolle winterse kaart. Goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met de trouwdag !
    Mooie sfeervolle kaart !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat moet wel een super leuke trouwpartij geweest met dit stralende herfstweertje..ik ben inderdaad benieuwd naar de foto's
    Je kerstkaartje is weer schitterend Joke...zo mooi in die naturelkleurtjes
    TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Joke,
    ik zag de foto's van een stralend bruidspaar op FB, mooie dag was het zo te zien.
    Gebruik je de papierblokjes van SL of het A4 papier, dat vind ik ook moeilijker om mee te werken, ik vind je kaart wel heel erg mooi geworden.
    De reacties op mijn Winter kaarten waren heel erg leuk en..ik heb zelfs 3 liefhebbers gevonden, dat hou ik in gedachten als ik de kaarten ga versturen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaart, prachtige tinten! Bedankt (weer) voor je deelname aan onze wekelijkse challenge.
    En proficiat met het huwelijk van je dochter, fijn dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad.
    grtz.Colien {52WTC}

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zie dat het toch gelukt is met het blok van Studio light. Heel erg leuk. En van harte gefeliciteerd met het huwelijk van je dochter.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is lovely. Thanks for joining us over at the ABC Christmas Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze vind ik echt super geworden Joke. Ik hou wel van deze kleurtjes.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen