dinsdag 21 november 2017

Hoera

Vandaag tussen de verschillende kerstkaarten door een verjaardagskaart gemaakt voor een nichtje dat deze morgen 20 jaar wordt. In mijn vorige berichtje gebruikte ik ook al mijn nieuw gekregen mal one of a kind alfabetbanner. Die moest natuurlijk weer gebruikt gaan worden. Die is me toch leuk, die ga ik zeker veel gebruiken.
Ik gebruikte voor deze kaart de sketch van Cheerfull sketches.



Het designpapier is van Maja en van Studio Light, het plaatje van Studio Light (de jarige heeft een konijn waar ze heel gek mee is). Onder de horizontale strook nog een hele oude randstans van Nellie Snellen. Verder een mooie strik van kreukellint en ik kwam nog wat oude witte papieren bloemen tegen waarin ik een mooie knoop legde. Een leuk stukje touw door de knoop en er ook iets onder gelegd. Hieronder vandaag piept nog een parelswirl van MD.


 Hier en daar met mijn oude flesje liquid appliqé nog wat sneeuwvlokjes aangebracht. Als laatste nog een gefeliciteerd tekst gestanst van Crealies.

Ik stuur deze kaart in bij:

9 opmerkingen:

  1. What a fun & fabulous creation ... love the banner! Thanks so much for playing in our ‘Anything SNOW’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke winterse kaart voor je nichtje Joke. De alfabet banner is zeker een goede aankoop geweest, erg leuk!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie winterse kaart Joke. En leuk is die alfabetbanner!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a sweet card ;o)
    Thank you for joining us at DIES R US challenge.

    Barbara
    Dies R Us Challenge Blog DT
    http://carterie-creative.blogspot.fr

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je maakte een mooie kaart met een prachtige strik en bloem,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. How lovely! Such a beautiful use of the earth tones - just like jewels - and a gorgeous scene. Thank you for playing in The Merry Christmas Challenge! I love your wonderful creation and have enjoyed visiting your blog. Hope to see more of your pretty crafting projects in the future. Please check back to see if you have won a badge.
    Crafting Smiles,
    Donna
    {Creative Smiles - my little crafting world}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje met mooie details!
    Dank je wel voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart!
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij Cheerful Sketches.
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen