dinsdag 23 januari 2018

Sterkte

Bij De Egel hebben ze de opdracht twee kleuren blauw/kraft. Nu vind ik dit een schitterende combi dus ben ik even tussen mijn plaatjes gaan zoeken. Eigenlijk wilde ik een geboortekaarte maken maar dat is het helemaal niet geworden. Het werd een sterkte kaartje met een mooi plaatje van Hobbyvoordelig.


Ik heb geen designpapier gebruikt maar gewoon kraft en een glimmend blauw. De tekst is van een nieuwe serie van Joy. Een mooi stukje bruin organzo lint met daarop een grote brad en vier kleine blauwe pareltje in de hoeken.

Ik heb wel een creme kaart gedaan en hoop dat dit geen bezwaar is. Zo is hij net iets frisser anders werd het wel een beetje somber.

Deze kaart stuur ik dus in bij De Egel

5 opmerkingen:

  1. Hoi Joke,
    grappig is dat dat je van plan bent een babykaartje te maken en dat het dan wat anders wordt. Heb ik zo vaak! En je hebt er een prachtige sterkte kaart van gemaakt. Dat randje is geen probleem, hoor. Dank je wel voor het meedoen bij de challenge van de Egel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een mooie stemmige sterktekaart gemaakt Joke. Mooi de kleuren gecombineerd en het plaatje past er mooi bij.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt - De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een mooie sterkte kaart gemaakt met een leuk plaatje en de strik past er perfect,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige sterktekaart Joke. Een heel mooi plaatje. Erg leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie sterkte kaart!
    Heel rust gevend om naar te kijken.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen