maandag 19 maart 2018

Jarig

Vandaag een mooi vintagekaartje met 1 van de nieuwe plaatjes van Gerda. Ik heb de sketch van Anreda gebruikt. Een hele leuke sketch maar toch wel moeilijk. Misschien was mijn plaatje ook wat aan de grote kant want er moesten natuurlijk nog verschillende cirkels bij. Dit is hem geworden.


Ik ben begonnen met een roze kaart met daarop designpapier van Dove craft. Mooi papier met kleine vlindertjes erop. De verschillende cirkels zijn van MD en Ali. 


Het geheel afgewerkt met mooi kant, parellint, bloemen, vlinders van Nellie Snellen, parels en een leuk hoekornament. De randjes van het papier wat bewerkt met distressinkt.

Ik wil dit kaartje laten meedoen bij:
facebook Anma Creatief - cirkels
facebook Vintage and more - vlinders


12 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Joke, leuk om de sketch van Anreda te gebruiken. Ik ben nog aan het "broeden". Mooi designpapier en mooie stansen heb je gebruikt. De sketch is toch duidelijk herkenbaar, ik vind hem top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart,Joke.Mooie rustige kleuren en een leuk bijpassend plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het papier van Dove craft heeft altijd mooie dessins. Mooie kaart Joke. Met een leuke sketch.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk plaatje en heel mooi papier,
    ik vind de sketch ook vrij moeilijk, het is je prima gelukt om een hele mooie kaart te maken,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je de sketch mooi gebruikt. Ik heb hem al 2x gemaakt maar moet ze nog plaatsen. Het papier is erg mooi en het plaatje is ook zo mooi.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje, Joke.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Joke. Leuke schets. Alles erg leuk gecombineerd Joke. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Joke,
    Heel mooi gedaan. Ik ben vandaag ook bezig geweest met deze sketch en liep tegen hetzelfde aan, het plaatje aan de grote kant... maar de sketch is goed te zien, hoor.
    Ik kan de mijne nog niet plaatsen, moet nog verstuurd worden.....maar je komt het wel tegen binnenkort.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. beautiful vintage feel and verry delecate card.
    Ingunn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely card.
    Beautiful picture.
    Thank you for joining us at Scrapping4fun Challenges this time.
    Hope to see you again soon.
    Priya-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze is echt wel heel mooi geworden Joke, de cirkels komen zo heel mooi tot z'n recht. Ik heb de mijne nog niet af, vind hem best lastig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card, love the lovely image
    Have a Blessed easter weekend
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen