maandag 16 april 2018

Hoera, hoera

Vandaag een kaartje voor een nichtje wat deze maand 5 jaar wordt. Het is een vrolijke dierenkaart geworden met de mal van DDD. Ik heb deze niet dubbel gedaan maar op een wat groter rechthoek zodat er wat meer op kan.


Verschillende oude materialen gebruikt van MD zoals het papierblokje Flower power PK9078 en Merry Christman PK9069 en de leuke ballon PP1401, en de tekst van Eline EC0138 maar die is dus niet in zijn geheel gestempeld.

Ik kocht laatst wat leuke stansjes van dieren van MD op Marktplaats en daar zaten ook het varkentje en de dolfijn bij. Ik heb zitten zoeken maar weet niet goed waar die van zijn. Geen MD denk ik.
De slingeraap COLL 1399 en de muis Coll 1437 zijn natuurlijk wel van MD.

Ik vind hem best super leuk geworden.....wat vinden jullie ervan?

Ik stuur dit kaartje in bij;
http://mariannedesign.blogspot.nl/2018/04/challenge-199.html
http://mariannedesignkreadivas.blogspot.nl/2018/04/challewnge-45-alles-geht-mit-marianne.html

10 opmerkingen:

  1. wat een mooie en feestelijke kaart voor je nichtje,
    grappig met al die diertjes er op,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een echte feestelijke kaart Joke. Leuk mei diertjes erbij.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie en vrolijke kaart voor je nichtje,Joke.Leuk gedaan met de tekstjes in de ballonnen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje geworden maar of het onder het thema jonge lente dieren valt weet ik niet helemaal.
    Groetjes van Judith
    DT MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart Joke.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    Dat varken is zekr niete van MD, de dolfijn zie ik niet zo goed.
    Het zijn eigenlijk niet echt jonge dieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke kaart met al die diertjes, maar ik vind het ook niet echt jonge dieren.
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Joke,
    goed idee om het op een grotere kaart te plakken. De diertjes zijn leuk he?
    Waar de dolfijn en het varkentje van zijn weet ik niet, Joy misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is gewoon 1 brok vrolijkheid Joke, echt een leuke feestelijke kaart.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke vrolijke feest-creatie Joke. Heel erg leuk versiert. . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker feestelijke MD dieren kaart, leuk dat je meedoet bij MDKD, succes en tot de volgende kaart , lg Blankina

    BeantwoordenVerwijderen