vrijdag 18 mei 2018

Chris 50 jaar

Afgelopen week is mijn zwager 50 jaar geworden en daar moest iets voor gemaakt worden natuurlijk. Ik zag het leuke patroon van BeChallenged voorbij komen en het leek me leuk om daarmee aan de slag te gaan. 
Ik heb de kaart wel vrij eenvoudig gehouden.


Op de voorkant de cijfers van DDD. Ik heb glanzend blauw papier gebruikt met designpapier van Maja “denim and friends”.


Aan de binnenkant de leuke stempel van Joy die ik ook uitgeknipt heb. Aan de andere kant een plaatje van Gerda die ik schuin in het vierkant van MD heb geschoven.
Ook heb ik op deze kaart het champagneglas van MD gedaan om op zijn 50e verjaardag te proosten.


Het geheel moest worden vastgezet met een strik en bloemen. Zo’n kleine bloem mag ook best toch op een mannenkaart.


Ik stuur deze kaart verder in bij:
Ribben girl
Jacqueline Pannekoek - Gefeliciteerd
Be Challenged


8 opmerkingen:

  1. Het is inderdaad een heel leuk model Joke. Je hebt een mooie mannenkaart gemaakt en ja, mag best een kleine strik en bloem. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart voor deze gelegenheid!
    Mooi model en prima aangekleed voor een man. Daar past zeker een bescheiden bloemetje bij.
    Plaatje is ook stoer.
    Heel leuk gedaan Joke!
    Fijn Pinkster weekend en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Een echte mannenkaart ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij staat hier te pronken Joke. Prachtige kaart met dit mooie papier. En die strik en bloem staan er heel erg mooi op.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een kleine bloem mag zeker op een mannenkaart hoor Joke!
    Nog gefeliciteerd met je zwager en je hebt een mooie kaart voor hem gemaakt!
    fijn Pinksterweekend,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een gave mannenkaart leuk model en heel mooi papier en plaatje, zijn leeftijd is duidelijk te zien!
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuk model Joke en er zijn leuke details op te zien.
    Mooi gemaakt.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie mannenkaart,Joke.Veel op te zien.Leuk model.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen