donderdag 21 juni 2018

Sterkte

Ik ben bezig met een aantal kaarten voor mensen die wel wat meeleven verdienen. Deze is voor een lieve vriendin die na een heel moeilijk jaar even alles stop moet zetten om rustig weer op te krachten te komen. Ik vind het zelf een ontzettend mooie kaart geworden en dat was ook de bedoeling. Zelf is zij ook een beginnend kaarten maakster en ze vraagt me nog wel eens om via de app wat inspiratie te sturen. Dus ik ben hier ook even goed voor gaan zitten.


Ik ben begonnen met mooi donker blauw glanzend cardstock met daarop het monochroom papier van Maja wat hoort bij de denim and friends serie. Dus dit papier is ook heel goed te gebruiken voor een mooie dameskaart dat zien jullie hier. Het designpapier is dus ook van Maja Denim and Friends. Het mooie plaatje is van een redelijk nieuw vel van Gerda met allemaal mooie ronde plaatjes en deze is gemat op een mal van MD. De tekst is van Joy crafts en ook de buitenste randen. Het smalle blauwe randje is van Ali. Als laatste een mooie organza strik met een mooie brad erin.

De sketch is trouwens van Cheerful sketches.

Ik stuur dit kaartje in bij:

9 opmerkingen:

  1. Nou dat is zeker een heel mooie kaart! Die randjes doen het hem ook, denk ik! Staat prachtig!! Leuk als je iemand aders inspiratie kunt geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje! Hij is prachtig! dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie en chique kaart, ik vind de randjes rondom prachtig en ook het plaatje is erg leuk, deze kaart geeft haar vast inspiratie,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Joke. Wat naar voor je vriendin, ik hoop dat deze kaart haar kracht mag geven.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een juweeltje is dit Joke! Dit zal je vriendin vast goed doen en ze heeft meteen een mooi voorbeeldkaartje!
    Dank je wel voor je deelname bij 2Sistersonthrblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een práchtige kaart geworden Joke. Dit zal je vriendin vast en zeker goed doen. Je kan zien dat er met veel aandacht aan gewerkt is.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart is het getwrden Joke.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart is dit geworden Joke. Heel leuke mallen en de schets is heel erg mooi. Prachtig plaatje. Dit is heel fijn om te krijgen als je in een dip zit. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een uitstraling heeft deze kaart, Joke, heel erg mooi in die tinten!
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen