zaterdag 21 juli 2018

Zomers flessenlabel

Op deze mooie zomerdag laat ik maar een heel zomers label zien. Leuk voor een jongvolwassene die jarig is en nu een wijntje mag drinken.


Het label is natuurlijk van DDD met daarop een plaatje van Syta. Ik weet even niet van welk merk het designpapier is. De tag, de tekst en de cocktailglaasjes zijn van Joy.  Ook de mooie blauwe Noor mal zit weer onder het plaatje. Vinden jullie deze kleuren ook zo mooi bij elkaar, dat zachte blauw en dat lime. Echt zomers niet?


Sorry dat ik niet veel bij jullie langs kom maar ik zit met dit mooie weer niet zo vaak op mijn blog en mijn hobbykamer als 's winters. Soms kijk ik ze op de Ipad buiten nog wel snel even langs.

Ik stuur dit kaartje in bij:


11 opmerkingen:

  1. Hoi Joke,
    wat een zomerse label! Heel mooie en erg leuk voor een jong volwassene. Ja, die kleuren vind ik ook heel mooi bij elkaar. Ik doe sowieso niet zoveel met dit warme weer...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad een mooie kleuren combinatie en leuk voor een jong iemand. Zelf ben ik ook niet heel actief hoor met dit weer.
    Fijne zondag,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig label Joke, leuk plaatje en mooie kleuren,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De combinatie van kleuren vind ik ook erg mooi. Leuk gedaan zo. Leuk dat je hiermee meedoet aan onze challenge, dank je wel.
    Groetjes Caroline T 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi label heb je gemaakt.
    De kleuren zijn zeker schitterend bij elkaar.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi Joke en echt zomers met deze frisse kleurtjes.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi geheel met de fles! Leuk kado heb je zo gemaakt.
    Dank-je-wel voor het meedoen aan de ZOMERchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes van Adriana

    BeantwoordenVerwijderen