maandag 13 augustus 2018

Dierenkaartje

Ik laat jullie zo tussendoor even snel dit leuke dierenkaartje zien. Plaatje is van Gerda, het papier was nog een restje en ik denk dat dit van Maja is. Ik heb het bruine papier iets gecombineerd met een blauw/groene cardstock en bloem omdat ik het anders al snel wat saai vind. (ik ben zelf helemaal niet van bruintinten namelijk) 


Hier en daar wat plakparels, een mooi stukje kant, het takje heb ik al eens bij Aartje gestanst en heb geen idee van welk merk hij is (wel een hele mooie overigens). De boomstam en de potten zijn van JoyCrafts uit de serie öne of a kind spring".

Ik laat dit kaartje meedoen bij:

6 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Joke. Leuk om het met blauw te combineren. Het takje lijkt op een mal van Joy.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk plaatje goed idee om er een extra frisse kleur bij te gebruiken, hele mooie kaart is het geworden,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zijn mijn zusjes lievelingskleuren! Heel mooi kaartje is het!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje, als je bij mij langs komt wil je dan weer even op volgen klikken heb een nieuw blog moeten maken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach Joke. Wat is dit ook een leukerd! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen