maandag 10 september 2018

Goede Feestdagen

Ik ben toch maar eens begonnen met een kerstkaart maken. Dit is geloof ik mijn derde dus dat schiet nog niet zo heel erg op. Ik ben ook iets minder actief op het blog op het moment en met het maken van kaarten.

Maar nu dus toch maar een kerstkaart. Heel eenvoudig eigenlijk maar toch wel leuk geworden vind ik. Het is en kaart met allemaal MD spulletjes.


Gebruikte materialen zijn:
plaatje MB 0169
cirkel Cr 1331
takjes Lr 0437
kerstster Lr 0142
designfolder DF 3429
tekst CS 0991
witte stazon inkt

Dit kaartje stuur ik in voor de challenge van 

15 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kerstkaart Joke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi winters plaatje heb je op je kaartje. Mooie kleuren bij elkaar en dat kleine takje met de mooie witte kerstster is er prachtig bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een kaartje voor de MD challenge zie ik Joke, heel mooi gedaan! Ik ben ook na het genieten vd zomer net weer begonnen met bloggen hoor! En als het straks herfst wordt komt het met je kaartjes maken wel weer goed!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart joke.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Joke, je hebt een leuke toef gemaakt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Joke. Ik heb ook een kaar met dit vogeltje liggen. Moet de kaart nog afmaken. Jij hebt er een leuk bloemetje op gezet,. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje Joke!Zo mooi met kraft!
    Groetjes Suzan
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eenvoud kan ook heel mooi zijn...wordt hier rustig van.
    Leuk dat je mee doet met onze challenge "vogels".
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart. De embossing op de achtergrond past erg mooi bij de bloem op het plaatje.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart is erg mooi Joke, soms hoeft er ook niet meer op!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi kaartje joke ik vind achtergrond met de embossing erg mooi erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kerstkaart Joke, maar pas de 3de. Dat wordt doorwerken.....
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Thanks for showing that kind of knowledge on your portal.You have done all good.I love to see you again with some new content.
    wordpress
    blogspot
    youtube
    ភ្នាល់បាល់

    BeantwoordenVerwijderen
  14. สล็อต เว็บไซต์สล็อต สล็อตออนไลน์ ยอดนิยมแล้วก็เป็นที่ชอบใจเป็นอย่างมากสำหรับผู้เล่นเกมสล็อตออนไลน์ในช่วงเวลานี้ PG SLOT นับว่าเป็นที่น่าดึงดูดช่วยทำเกมให้กับผู้เล่น24ชม.

    BeantwoordenVerwijderen