vrijdag 9 november 2018

Hoera een kleinkind

Een hele lieve vriendin van mij werd deze week oma van een prachtige kleindochter. Ik maakte voor haar dit kaartje en omdat ik hem nog niet af had voordat de kleine meid werd geboren kon ik er dus toch een roze touch in verwerken. Ik maakte hem met de ticketmal van Studio Light.


Ik begon met wit met daarop kraftpapier. Het designpapier is van MD van het blokje "Nautical". Ik gebruikte voor het eerst de kangaroo (COL 1446) en dit was even een puzzel hoe hij in elkaar gezet moest worden en hoe ik de kleurencombinatie zou gaan doen maar uiteindelijk is hij wel heel goed gelukt geloof ik. Op het voorflapje een tekstlabel gedaan van MD LR0187 met daarop een kleine tekststempel van Crealies. Verder de leuke fopspeen van Col 1421 in het roze op de voorkant.

Dan de binnenkant.


Ook hier Coll 1421 gebruikt en verder een paar sterren van Ali waar ik de woordjes opa en oma op stempelde. Een mooi sierlijk parelkoord in het midden van de kaart en een mooie borderrand van de Action. Een paar van de hartjes die eruit vielen heb ik weer gebruikt.

Het leuke was dat de kleurtjes van het geboortekaartje heel erg correspondeerde met mijn kaartje. Ik kreeg een foto van mijn vriendin met beide kaartjes....zo leuk.

Ik stuur dit kaartje in bij:
AnMa creatief op facebook - dieren

17 opmerkingen:

  1. Lief kaartje heb je gemaakt
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een erg leuk kaartje. De kangoeroe leent zich inderdaad prima voor dit soort kaartjes. Die van mij zit nog steeds in de verpakking.....
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje voor de geboorte van een meisje. Grappig dat het dan ook nog leek op het echte geboortekaartje zonder dat je het wist.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schattige kaart die kangaroe i erg leuk voor babykaartjes
    groetjes llen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk babykaartje Joke.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi kaartje zo op de ticketmal.
    Geweldig dat je mee doet met onze challenge babykaartje.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart met de ticketmal en de kangoeroe Joke
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig babykaartje heb je gemaakt Joke!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi geworden! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een lief babykaartje is het Joke.
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi kaartje
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge blog md

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaartt voor een opa en oma Joke.De ticket mal is er heel mooi voor . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is one of the best articles I'm reading right now. Great job and really informative and help me in
    wordpress
    blogspot
    youtube
    កីឡាបាល់ទាត់

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ทางเข้า pg เกมสล็อต เล่นง่าย แตกง่าย การเล่นเกมออนไลน์ pg slot มีความนิยมและเป็นที่ต้องการของผู้คนในยุคปัจจุบัน โดยเฉพาะเกมสล็อตออนไลน์ที่เติบโตมากขึ้นเรื่อย ๆ

    BeantwoordenVerwijderen