woensdag 16 maart 2011

PRECIOUS BABY




Allereerst wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie leuke reacties op mijn kaarten. Ik geniet hier altijd weer van. Bedankt allemaal.

Lief en schattig babykaartje vind ikzelf. Gemaakt met mijn nieuwe stempel die ik vorige week gekocht heb op de knotsgekke kaartendagen in Zwolle. Ik was op zoek naar iets om geboortekaartjes te maken en wat zowel voor een jonge als een meisje kan. En ja hoor dit was het. Precies wat ik zocht. Het is een stempel van Fizzy Moon. Het papier is van Karen-Marie Klip (small pink en green dots). Ik heb de stempel ingekleurd met de aquamarkers en vind het dit keer heel erg goed gelukt. Op de ster heb ik wat stickels gedaan. Ook deze heb ik vorige week gekocht. Met mijn nieuwe parelpen nog een paar pareltjes in de hoeken gemaakt en nog een leuke tekststempel erop (van de action). Ik ben er zeer tevreden over. Kijk weer uit naar wat jullie ervan vinden. Ik wil met deze kaart meedoen aan de challenge van;
kaart met aquamarkers in rose en groen

3 opmerkingen:

  1. Hoi Joke, hij is inderdaad super gelukt. Anne vindt de stempel helemaal leuk. Leuk dat je de stickels en parelpen zo goed gebruiken kan. Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart weer Joke en dat stempeltje is inderdaad errug lief!!!
    Kleine tip: de letterkleur waar je link van de challengeblog staat is niet te lezen:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen