vrijdag 1 juli 2011

Designer for a day


Via mijn zusje hoorde ik dat je bij Marianne Design je kon aanmelden als Designer for a day. Nu weet ik dat zij super leuke dingen verkopen en ik dacht dat ga ik ook eens proberen. En je raadt het al ik mocht designer for a day zijn en kreeg de hierboven getoonde spulletjes toegestuurd. Nou super leuk toch. Ik had bij haar al aangegeven dat ik het maken van nostalgische kaarten op het moment erg leuk vindt. En ik heb er toch iets moois meegemaakt. Kijk maar naar onderstaande foto's.

Marianne heel erg bedankt dat je mij deze kans wilde geven. Ik hoop dat je vindt dat ik zo jou spullen goed heb laten uitkomen.

Ik ga deze kaart naar mijn vriendin sturen die maandag in haar nieuwe job begint. Zij is gek op klassieke muziek dus ik denk dat ze blij zal zij met deze kaart.

Ik wil met deze kaart meedoen aan de challenge van:
dutch card lovers - sketch
marianne design-vintage-cardkaart

7 opmerkingen:

  1. Hoi Joke, dit is erg mooi geworden. Goed gelukt met het plaatje erbij.
    Bloemen zijn helemaal super.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaartje Joke! En super dat je de schets van DCL gekozen hebt en met ons meedoet deze week. Bedankt,

    Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit leuk!! en wat een mooie spulletjes heb je gekregen. Die bloemen zijn super en je kaart is prachtig.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi gemaakt! Je bloemen zijn super...het hele stijltje spreekt me wel aan!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een schitterend kaart geworden.Helemal toppie!
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supermooie vintagekaart.
    Bedankt voor het meedoen

    Gr. Anita
    Designteam MD

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een prachtige kaart heb je gemaakt!
    bedankt voor het meedoen!

    gr Wybrich
    Designteam MD

    BeantwoordenVerwijderen