vrijdag 30 december 2011

Quiz bij Karen Doodles

  Bij Karen Doodles hebben ze  ter afsluiting van dit jaar een leuke quiz in elkaar gezet. Je moet 20 vragen beantwoorden en daar komt een getal uit wat je aan hen moet doormailen. Dit  was best wel een klus want voor sommige vragen moest je echt gaan zoeken en tellen. Vandaar nu pas mijn berichtje.

Ik wil Karen en alle DT leden heel hartelijk danken voor hetgeen  ze de achter ons liggende maanden hebben laten zien. Het was weer heel veel meiden. Veel verschillende projectjes hebbe we zien langskomen. Mooie kaarten in allerlei verschillende stijlen. Wat ik vooral ook leuk vond waren de verschillende tutorials. Echt geschikte dingetjes om te maken en weg te geven. Dank jullie wel hiervoor.
Karen ook bedankt voor het tekenen van al die leuke digi"s. Er zijn er zoveel en zoveel verschillende dat er voor elke gelegenheid maar ook voor elke leeftijd wel iets leuks tussen zit.

Wat ik ook zo waardeer en leuk vind dat je ook een prijsje kunt winnen als je geen digi van Karen gebruikt. Erg leuk dat jullie de eerste prijs geven aan iemand die wel een KD digi gebruikt en daarna via random nog twee personen trekt. Zo heeft iedereen kans op een prijs of je nu een beginner bent of al iemand die vele jaren ervaring heeft. Echt heel erg leuk. Op deze manier ben ik ook begonnen en heb zo verschillende digi bij elkaar kunnen sprokkelen. Super leuk toch.

Nu maar afwachten wie deze mooie prijs voor deze quiz gaat winnen. 5 digi's naar keuze en dan nog een digi die ze speciaal voor jou gaan maken. Ik heb al een ideetje in mijn hoofd wat ik dan wel leuk zou vinden maar dat ga ik nog maar niet bekend maken. Eerst maar eens afwachten wie er gaat winnen.

Als laatste: heel fijn dat jullie als DT leden hebben besloten om samen verder te gaan met een nieuw blog. We wachten vol spanning af wat er gaat veranderen. Wat ik wel begrepen heb is dat Karen sponsor van jullie blijft en we dus nog steeds die leuke digi's kunnen gaan winnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten