donderdag 20 december 2012

Een Voorspoedig Nieuwjaar

 Nog maar even een heel andere kerstkaart om te laten zien. Ditmaal een vintagekerstkaart in de kleuren bruin en oudroze. Ook bij deze kaart heb ik de borduurmal gebruikt. In de hartjes van de besjes heb ik hier kleine pareltjes geplakt. Verder heb ik twee grote bloemen erop geplakt met daarin een glanzende brad.
 
 
Het papier en het plaatje zijn van Pion. Het mooie van deze Pion plaatjes vind ik dat er in het plaatje al een kleur is verwerkt zodat je dit mooi kunt combineren met je papier.
Aan de rechterkant heb ik de mal van Joycrafts  verwerkt ; franse lelie nr 134
De tekst is van MD met de daarbij behorende prachtige creatable.
 

 
 
Heel anders dan de vorige kaart hé. Ben benieuwd welke jullie mooier vinden?
 
Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van:
 
hartelijke groeten en hele goede dagen toegewenst
Joke
 
 
 
 
 

18 opmerkingen:

  1. Hoi Joke,
    ik vind het ene geweldige kaart! De details zijn het bekijken waard!
    Mooi plaatje ook!
    Succes met de challenges. Ik hoop in d evakantie wat challnges te vinden om aan mee te doen...
    Groetjes, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Joke, ik vind deze prachtig. Mooi met die Joy mallen. Ik vind het hulstblaadje zo ook prachtig verwerkt, en op die nieuwe mal ben ik nog steeds jaloers....
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Joke ik vind het een plaatje, wat is die super geworden, echt een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Joke,
    Hele mooie Vintage kaart heb je gemaakt..dat papier en plaatje van Pion is echt super..Wat ik heel leuk vind, dat jij een rose kaart er mee gemaakt hebt en ik...een blauwe...
    Liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is ook heel mooi, Joke.
    En welke ik mooier vind? Ik kan het niet zeggen ze zijn alle twee op hun eigen manier mooi.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, ik vind deze mooier maar dat komt ook door de kleur. Roze he.
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooohhhh....nou ik weet wel welke ik zou kiezen hoor, haha maar ik ben echt van de vintage dus dan is het niet zo moeilijk. Een plaatje is het hoor, heeeeel mooi.
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart en mooi kleuren ook, bedankt voor je deelname bij EHI borduurblog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is schitterend, wat een mooie kaart Joke. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart. lieve kleurtjes en mooi het nostalgisch plaatje. Bedankt voor het meedoen bij elk Kaart een Feestje.

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schattige kaart! Heerlijk vintage en in mijn favoriete kleur ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt een prachtige kaart gemaakt en geborduurd Joke, dank je wel voor het meedoen bij het E.H.I. borduurkaarten blog.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dat een super mooie kaart, Joke!
    De kleuren en details vind ik ook erg mooi.
    Leuk dat je meedoet met EKEF.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kaartje. Leuk dat je nog eens meedoet aan onze challenge bij ANmacreatief deze maand. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Joke,
    Leuke kaart heb je gemaakt!!
    Stiekem heb ik ook net je kaartje gezien die je voor ons Foreverfriends blog hebt gemaakt!! Die is ook erg leuk geworden!!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Joke,

    Wat een schitterende kaart is dit. Wouw..prachtige kleurtjes zo bij elkaar.

    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge op het Scrap-Cards Challenge-Blog.

    Ook wensen wij je alvast een geweldig goed en creatief Nieuwjaar toe!

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, wat is dit een mooie kaart geworden! Ik vind hem heel stijlvol en de kleurencombi is super...
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge 'Alles mag' van december.

    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel leuk kaartje, mooie kleuren goed gemaakt.

    Dankjewel voor het meedoen met de uitdaging op EHIB.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen