maandag 15 juli 2013

Mannenkaart

Goedemorgen allemaal, ik wil jullie nog  even een kaart laten zien die ik gemaakt heb nav de challenge bij krea2day. Een leuke uitdaging vond ik het. Maak een kaart van 13,5 x 13,5 met daarop van 4 verschillende merken stansen en geen stempel.
Ik moest hier even over nadenken maar kwam op dit.



 
 
De stansen die ik gebruikt heb zijn:
Auto's van MD
servet van Cheery Lynn
Nesti romantic rectangles
vlaggetjes van Joy
 
Verder is het papier van Maja Design en heb ik nog wat koord en plakparels gebruikt.
 
Een hele fijne dag nog en geniet allemaal natuurlijk van het mooie weer.

10 opmerkingen:

  1. Ha Joke,
    tussen het buitenzitten door schuif ik soms even aan de laptop om de creaties te bekijken die er op komen. Ideaal! Zo blijf ik bij en dat is ook wel eens fijn.
    Je kaart is echt een heel leuke voor een man. Altijd weer even een extra aandachtspunt, vind ik, als het voor een man moet zijn. Die auto's blijven mooi!
    Groetjes en geniet jij ook een beetje?

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende mannenkaart heb je gemaakt Joke, ik vind hem helemaal geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie stoere mannenkaart. Die auto's zijn zo leuk!

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave mannen kaart. Lekker stoer met de auto`s van MD.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een supermooi kaartje, ik vind hem helemaal geweldig, en je hebt er weer een bjoetie van gemaakt!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha zus, ik vind dat je dat knap gedaan hebt, ben zelf ook over deze opdracht aan het nadenken maar vind het niet zo makkelijk. Ik vind dit eennmooie stoere kaart geworden en dat touwtje geeft wel een leuk accent.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gemaakt Joke,je hebt me wel op een idee gebract voor een mannenkaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gedaan Joke, en idd een hele leuke challenge! Gaaf en stoer met de auto's.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er perfect uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig mooi hoor Joke, wat een prachtige mannenkaart! Leuke kleuren en mallen heb je gebruikt, ziet er prachtig uit!

    Zonnige groetjes, Richtje

    BeantwoordenVerwijderen