maandag 2 september 2013

Een voorspoedig nieuwjaar

Ja hoor eindelijk ben ik ook begonnen met het maken van een kerstkaart. Het duurde even maar met al dat mooie weer had ik er nog helemaal geen zin in. Afgelopen vrijdag met Aartje (mijn zus) naar de Knotsgekke kaartendagen geweest en daar een hoop inspiratie op gedaan. Natuurlijk kochten we paperpads die we dan samen delen. Zo heb je toch veel verschillend papier om mee te werken en blijven er niet hele stapels in je kast liggen.
Dit is mijn eerste kerstkaart geworden.
 

Mijn gebruikte materialen zijn:
Joy paperpad winter
stans onder het plaatje is van Joy
ijskristal is van Joy met daarin een ijskristalplakker van MD
bomen van MD
tekst en mal MD
plaatje van Gerda's hobbyshop
 
De witte boom heb ik door een embossingfolder gehaald en de andere heb ik bewerkt met liquid applique voor het sneeuweffect. De witte boom heb ik ook met foam vastgeplakt zodat je een beetje een 3D effect krijgt.
Ik ben zelf erg tevreden over het resultaat. Deze toch wel warme ijskleuren doen het geweldig goed vind ik.
 

 

Ik wil met deze kaart meedoen aan de volgende challenges:
 
 

15 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Joke! Leuk met die mooei uil erop! is weer eens iets anderes dan de uiltjes van MD! En leuk om paperpads zo te delen met je zus!!
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha zus, ik vind deze helemaal super geworden, echt een toppertje. Mooi ook die stansen van Joy er zo onder uit steken en je had blijkbaar een goed kleur inkt daarvoor. Wel grappig dat jij vandaag een kaart plaatst waarop ik veel stansen van mezelf herken en ik er een opzet waar allerlei stansen van jou op zitten.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart, mooi plaatje heb gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend kerstkaartje heb je gemaakt Joke, supermooi.
    Dank je wel dat je meedoet aan de challenge van EHI, en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi en sfeervol kaartje!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card love the colours...Fabulous image.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kerstkaart, mooie kleuren heb je ook gebruikt.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kerstkaart; mooie kleuren. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Joke,
    Wat is je kaart prachtig van kleur, ik twijfelde steeds of ik het papier zou kopen, maar nu ik dit zie..super..het plaatje met uil past er prachtig bij..heel mooi gedaan..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig leuke kaart is dit geworden! Leuk dat je meedoet aan onze eerste maand challenge.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Joke ik zag je kaart staan bij krea2day en ben naar hier gekomen om hem wat beter te zien.Ik vind hem erg mooi,hele mooie kleuren ook,complimentjes,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart, de kleuren en het plaatje
    zijn super leuk ☺

    Bedankt voor je deelname aan de Challenge
    bij EHI ☺ Erg leuk !

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet met de challenge van DCZ.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen