maandag 6 oktober 2014

Kerstkaart


Vandaag kom ik jullie een kerstkaart laten zien. Het is pas mijn tweede kerstkaart dus dat komt niet goed dit jaar geloof ik. Ik heb een apart model kaart gemaakt en wel met een mal van Dutch Doobadoo 470.713.104. Verder gebruikte ik het papier en het plaatje van Studio Light en dit gecombineerd met kraft en wijnrood.
 
 
Onder in de hoek heb ik de mooie kerstster van MD gedaan van glanzend linnenpapier. In de hoeken van het plaatje wat frantage, bovenin een mooi lint met een bloem en daaraan twee kleine witte belletjes.


 
Onder het plaatje zit nog een mooi stukje kant wat ik bij de Xenos kocht.
 
Ik wil deze kaart graag mee laten doen bij:
 
Een hele fijne dag gewenst allemaal.
 
Joke
 
 
 

13 opmerkingen:

  1. Mooi modelletje kaart!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend mooi kerstkaartje; prachtig afgewerkt. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gewoon moed houden en rustig verder gaan met de kerstkaarten. Mss vliegen ze straks wel door je handen heen....
    Dit is een schitterend exemplaar.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart in dat aparte modelletje Joke! Ik vrees met jou dat het er niet meer van gaat komen dit jaar tenzij je ineens vol gas gaat geven of op de CAS-toer gaat??

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat ben ik blij dat ik in januari begonnen ben met kerstkaarten maken,zeker door mijn schouder operatie, ik heb er nu 44 klaar, heerlijk..
    Deze van jou is wel heel erg mooi geworden, misschien vanaf nu alleen maar kerstkaarten maken..
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat wordt hard werken Joke,deze is wel heel mooi geworden.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Joke, het is een heel mooi kaartje! Twee is inderdaad nog niet veel....succes ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kerst kaart Joke.
    Prachtig geheel.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

  9. Hoi Joke,

    Wat een mooie kerstkaart, nu zullen er vast nog
    wel meer volgen ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha zus, ik verwacht toch wel een zelf gemaakte kaart van je... Ik vind dit een heel mooi model geworden, leuke details. Kortom toppertje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kerstkaart.
    Bedankt voor het meedoen aan de AnMaCreatief oktober challenge.

    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen