maandag 24 november 2014

Winterkaart

Vanmorgen kom ik maar weer met een kerstkaart. Ben op het moment best lekker bezig met deze kaarten ook al heb ik ook veel verjaardagskaarten gemaakt de afgelopen weken. Nu een kaart in koele blauw tinten geccombineert met kraft en wit. Ik heb weer de Crealies XXl die gebruikt en dat is ook wel een favoriet van mij op het moment. Het design papier is van Maja Design.
 
Het plaatje van deze schattige ijsberen is van Gerda's Hobbyshop. Ik heb het geheel verder verwerkt met kleine witte belletjes, ijskristallen van MD, houten sterretjes van de Xenos, bloemen en meeldraden. De witte takjes zijn ook van MD.

 
Natuurlijk ook een stukje wit kant gebruikt.  Met een klein houten wasknijpertje heb ik nog een tag (van MD) tussen de lagen gestoken met ook daarop sterren en een bloem en natuurlijk een tekststempel en ook deze is van MD.
 
Ik wil met deze kaart graag meedoen bij:
 
 
 
 
 


15 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart heb je gemaakt Joke.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die ijsbeertjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joke een mooie kaart. Heel leuk plaatje. Mooie vorm van de kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje, Joke.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart Joke,
    de kleuren zijn super bij elkaar, mooi plaatje en heel veel leuke details,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke winterse kaart Joke!
    Gezellig dat je ook meedoet bij MD Divas.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig kaartje Joke, leuk dat je meedoet bij K&K en KIC

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Joke, wat is dit weer een mooi kaartje! Leuk plaatje en de grote mal is mooi, he? Ik heb hem ook en pas ook gebruikt, maar die mag ik nog niet laten zien...Deze kleurencombi is heel mooi!
    Dank je wel ook voor het meedoen bij K&K!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaartje ziet er prachtig uit Joke. Mooi en lief plaatje ook.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kaartje joke..

    Ben gelijk je volger geworden zo kan ik niets meer missen ;-)

    Liefs,
    Diana
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooie kaart zo met die ijsbeer.
    Leuk dat je mee doet met KIC.

    Groetjes,

    Adrienne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Joke. Leuk dat je hem mee laat doen bij K&K.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card :)
    Thank you for playing with us at Marianne`s Design Divas.

    BeantwoordenVerwijderen