maandag 22 februari 2016

Just married

Vandaag nog een derde keer een kaartje met de sketch van: Cheerfull sketches. Dit keer een trouwkaart gemaakt met een plaatje van Joy. Ik won bij hen laatst een bloghop en daar won ik dus twee dezelfde vellen met trouwplaatjes (ik had gehoopt dat ik verschillende vellen zou winnen maar helaas.....twee vellen trouwplaatjes dus, wel hele leuke trouwens en daar ben ik lekker mee aan de slag gegaan).



Ik zag bij mijn voorraadje papier dit van Maja liggen (coffee in the arbour) en daar zitten precies de goede kleur blauw en geel van het plaatje in. Dus geen trouwkaart in het roze maar in blauw met geel. Wel even wennen hoor.

Het plaatje past precies op mijn mal van MD Lr386 en omdat ik vond dat er nog net iets teveel ruimte overbleef heb ik er met mijn aureli stans nog een witte rand onder gedaan.
Als laatste een mooie bloementoef gemaakt met verschillende bloemen en takjes in het geel en blauw.


12 opmerkingen:

  1. Een beauty, Joke.
    Hele mooie kleuren, het past heel goed bij elkaar.

    Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Juist heel erg leuk deze kleurencombinatie Joke, mooi voor lentebruidjes!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterend kaartje Joke...de leuke sketch heel mooi uitgewerkt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kleurcombi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige trouwkaart Joke,
    ik vind de kleuren heel erg mooi en wat een leuke toef,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi! Prachtige kleuren! Met je kaart die bij Hobbyvision won sta je ook nog in een top 3! Weet even niet waar, hopelijk heb je het gezien! Was ook een heel mooie!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige trouwkaart is dit geworden. Leuk dat je nog van dat bijpassende papier had. Je staat in de top 3 bij scrapplezier,
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je met de sketch van Cheerful twee prachtige kaartjes gemaakt. Mooi deze trouwkaart in blauw/geel, mooi dat gewonnen plaatje.
    Je babykaartje is zo mooi en lief.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie trouwkaart,Joke.Hele mooie bloementoef.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super mooi, mooie kleuren bij elkaar.
    gezellig dat je meedoet bij Cheerful.
    Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Joke, ik vind je kaart juist gaaf in deze mooie kleurencombinatie, het is weer eens wat anders.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen