maandag 28 november 2016

Hartelijk Gefeliciteerd

Vandaag een verjaardagskaartje wat ik maakte voor de schoonvader van onze dochter. Ik heb voor deze kaart weer heel veel spullen van MD gebruikt zoals jullie wel zien.


Ook deze leuke DDD snowglobe kreeg ik met mijn verjaardag en moest natuurlijk ook even gebruikt worden. Best even een beetje lastig hoor en wat ik jammer vind is dat hij eigenlijk niet goed blijft staan. Je moet hem eigenlijk ergens omheen zetten. Ook op deze kaart heb ik weer veel snowpaper gebruikt van MD.


 Mattie van vel 163
 rond mal van MD Lr 1331
 designpapier  Maja "I wish"
 de sterrenrand van Joy 6002/2042
tekst en label van Joy
MD poinsettia Lr 142
MD takjes Lr 437 en Lr0227
kant met parels van de Action
MD konijntje Cr 1340


Ik wil dit kaartje meedoen bij:
MD Divas
MD Kreadivas
Ribbon girl
Anreda
Noordesign-uk


13 opmerkingen:

  1. Wat leuk die konijntjes ! Een echt herfstkaartje !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is superleuk geworden. Die bloemen van Marianne design blijven heel mooi vind ik en passen altijd weer goed. En mijn verjaardagskado wordt ook goed gebuikt zie ik.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt met de snowglobe.
    Schitterende toef heb je gemaakt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Joke. En jammer dat ie niet goed blijft staan. Misschien iets dikker papier gebruiken?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Joke ik vind hem prachtig geworden, en de globe kun je mooi laten staan door aan de onderkant een strookje te plakken met een berg vouw! en twee vouwtjes om aan de binnenkant te plakken! Kijk maar eens bij tent kaarten even googelen...succes! Maar ik vind het wel een topper hoor je globe!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, Joke.Mooi plaatje en heel mooi afgewerkt met het patelsnoer en de kerstrozen.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Joke,
    ik vind het wel een heel leuk model, mooi met de sterrenstans en de afwerking met pareldraad,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart, Joke.
    Lief dat konijntje onderop...
    Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart is het geworden! Mooie kleuren voor een man!
    En de konijntjes zijn dan weer een wat liever detail.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi dit kerstkaartje Wies...zo leuk dit globe modelletje en ook het plaatje is super schattig met die konijntjes erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig, sfeervol kaartje heb je voor je schoonvader gemaakt. De kleine poinsettia's vind ik erg mooi. Je kerstkaartje is heel stijlvol in het wit met rood, mooi.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen