vrijdag 15 december 2017

Stralend en fijn.....

Ik kom weer heel veel kerstkaarten tekort geloof ik dus dit weekend wil ik er nog wel een paar zien te maken. Dit keer een mooie kerstkaart eens stans van Studio Light. Ik zag bij Geralien dit leuke model waar je aan de voorkant de helft van de stans afsnijd. Door er een leuk plaatje op een stans op te leggen en dan open te slaan krijg je een soort dubbele kaart.


Ik heb gewerkt met wit en groen en een tikkeltje goud. Het plaatje op de voorkant is van Syta en deze heb ik schuin in het vierkant met stiksteekjes van MD gelegd. Op de stans nog wat goudkleurige parels en wat sneeuwsterren met MD snowpaper. De witte voorkant haalde ik eerst nog door een embosfolder met een soort sneeuwvlokken. De mooie kaarsen zijn weer van MD.


Dan de binnenkant.


Ook hier het vierkant van MD met daarop ook een tekst uit de kerstserie van MD. De bomenrand er voor langs is van Ali, de tekstbanner van Joy, en het stukje lint weer van MD. Als laatste nog een gouden ster en een zilveren hoekje geplakt.

Ik stuur deze kaart in bij:
AnMa creatief op facebook
Syta op facebook

De afgelopen tijd ben ik weer aardig in de prijzen gevallen en allemaal met deze kaart


Ik won bij Noor design uk een waardebon (jammer genoeg moest ik daar voor dubbel bedrag bestellen en de verzendkosten van 4,75 kwamen er bij dus dit heb ik niet gedaan. Als je iets wint moet je er niet 15 euro aan kwijt zijn vind ik)
Bij het KIC blog won ik ook een bon om uit te zoeken bij Creapaleis, en bij het Friendship challenge blog won ik ook een bon om iets uit te zoeken. Dat is toch zeker nog eens super, eigenlijk de leukste prijs die je kunt winnen omdat je dan iets krijgt wat jezelf ook graag wilt hebben.

Iedereen een heel fijn weekend en heel erg bedankt voor de leuke reacties die velen van jullie altijd achterlaten.

7 opmerkingen:

  1. Een schitterend kerstkaartje is dit weer Joke, wat heb je er een leuk modelletje van deze vorm gemaakt...en ook super mooie details erop
    en een dikke proficiat met je driedubbele overwinning met je prachtige kerstkaartje...heeeeel leuk voor je geniet maar lekker van je prijsjes
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Joke. Ik heb hetzelfde met een bon van Noor design UK gehad. Heb uiteindelijk toen ook niets besteld. Inderdaad erg jammer.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaart en het model is ook heel leuk.
    Jammer van die bon maar gelukkig heb je wel 2 andere bonnen waarvan je lekker kunt shoppen.
    Je winnende kaartje is ook prachtig, gefeliciteerd hiermee.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joke, wat een leuke en verrassende kaart!
    Lia, DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee hele leuke kaarten in een origineel model Joke.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card,
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Wishing you a Blessed Christmas and a Happy New Year.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful,

    Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    BeantwoordenVerwijderen