vrijdag 11 mei 2018

Met oprecht medeleven

Ik heb dit kaartje gemaakt n.a.v de challenge bij Dutch card lovers waar zIke alleen bladeren willen zien en geen bloemen. Ik had een soort gelijke kaart al eens opgeslagen en wilde deze nu eens maken. Kaarten waarvan het altijd handig is als je ze op voorraad hebt.


Ik denk dat het blad van MD is maar weet dit niet helemaal zeker. Ik heb het blad uitgesneden uit het bovenste witte cardstok zodat je er een bruin blad onder ziet. Het witte blad heb ik vervolgens geembost en er schuin overheen geplakt. Hetzelfde blad ook een keer uit kraft gesneden en onderin geplakt.
De helft van het witte cardstock heb ik nog door een embossingfolder van MD gehaald en over de scheiding nog een mooi stukje lint in dezelfde kleur geplakt. De mooie tekst is van Joy crafts.

Ik laat dit kaartje meedoen bij:

Nu nog maar snel even genieten van de zon. Onze blauwe regen boven het terras is op het moment prachtig maar het ligt ook een tapijt van bloemetjes op het terras dus maar snel even alles weer aanvegen.

Een mooie dag allemaal nog en een fijn moederdag weekend.

5 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie kaart! Bedankt voor het meedoen met onze uitdaging bij DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Leuk idee zo met het blad eruit gestanst.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig sterkte kaartje heb je gemaakt. Mooi met kraft en witen het emboss gedeelte is ook mooi. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie stemmige kaart Joke. Leuk om dat gestanste blad zo half over de opening weer terug te leggen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi en ingetogen Joke.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen