maandag 20 augustus 2018

Winter

Ik won begin augustus bij Friends of Joycrafts een hele mooie prijs. Met deze nieuwe producten moest ik ook twee kaarten maken. Dat was helemaal geen strop want je kunt hier alle kanten mee op. Ik begon met twee kerstkaarten en 1 ervan wil ik hier laten zien.

Voor deze kaart gebruikte ik de sketch van knutsels en kadootjes.  Het papier komt uit de set van Joy Crafts "Silent night", de vertikale strook is van de Mix&Match serie en heet Border Star nr 6002/1087. De sterretjes zijn voor een deel los zodat je ze mooi om kunt vouwen. Dit is vooral leuk als je dubbelzijdig papier gebruikt. Het ronde plaatje komt van Gerda's Hobbyshop en daar omheen zit de mooie ronde mal van Joy "holly wreath with bird". 


 Ik heb deze cirkelstans 2x gestanst zodat ik sommige delen dubbel kon opplakken. Zo heb ik het vogeltje en wat besjes er dus nogmaals in het okelgeel bovenop geplakt. Deze stans is trouwens helemaal rond maar omdat dit op deze manier teveel over mijn plaatje heen viel heb ik hem op twee plekken ingeknipt. Zoals jullie zien is dit ook helemaal geen probleem en past het dus altijd wel ergens omheen. De stans 'Winter" blijf ik altijd erg mooi vinden op een kaart, deze is ook van Joy en wel nr 6002/2033.
Langs de bovenrand heb ik ook nog maar een mooie rand gemaakt en wel nr 6002/0912

Persoonlijk vind ik vooral het papier echt schitterend. Het zijn hele mooie kleuren die ook goed voor een andere kaart gebruikt kunnen worden. Dat laat ik ook nog een keer zien. De border stansen zijn zeker ook mooi maar daar moet je iets meer bij nadenken hoe je die op een kaart gaat plakken. In dit geval heb ik de omgevouwen sterren vast geplakt maar je kunt ze denk ik ook wel iets loslaten. Je weet alleen nooit hoe ze dan vanuit een envelop aankomen bij de ontvanger. 

Joy Crafts.......heel hartelijk dank voor deze mooie prijs. Het ligt nog op mijn bureau dus ik denk dat ik er nog gewoon even mee doorga.

Dit kaartje stuur ik in bij:

9 opmerkingen:

  1. Echt een mooie prijs om mee aan de slag te gaan Joke. Een hele mooie kaart leverde dat op.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kerstkaart Joke, heel mooi papier en ook leuke stansen heb je gewonnen,
    Ansx
    p.s.ik heb een plaatje van zonnebloemen gebruikt omdat ik mee wilde doen aan een challenge..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor jet meedoen bij ons van K&K. Je kaart is erg mooi en die stans is ook top! Het papier, is ook erg mooi. Wat kun je soms blij worden van mooi papier he?? Tenminste dat heb ik wel, hihihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Langzaamaan pak ik mijn dingetjes weer op en daarom kom ik even kijken bij jouw prachtige kerstkaart. Heel mooi gedaan....mooie stansjes ook gebruikt en leuk hoe je de accentjes in het geel nog wat extra aan hebt gegeven. Supers.
    Fijne dag....xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart is dit met mooie stansen!
    Lia DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love that you used non-traditional Christmas colors. That border is lovely. Thanks for joining us at The Merry Christmas Challenge.

    sue n.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love the dies you used, Joke. Also, we don't see enough winter nature in Christmas cards, and the green and grey work so well together. Thanks for joining us at The Merry Christmas Challenge, so glad you played with us. XOXO, Aimeslee @ TMCC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig kaartje is het geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtuge winterse kaart Joke. Ik ben even bij je aan het neuzen. Heb weer heel wat gemist!. Grieten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen