donderdag 7 april 2011

VINTAGE KAART


Hoi allemaal ik heb weer een leuk kaartje kunnen maken. Dit keer heb ik geprobeerd een vintagekaart te maken. Ik vind dit nog niet zo gemakkelijk maar ik vind deze toch wel redelijk goed geslaagd. Ik heb het mooie papier gebruikt van My Minds de Stella Rose. De papier heeft wel de style van vintage. Ook heb ik weer gebruik gemaakt van het mooie hart van Nellie Snellen. Deze stans blijft het erg mooi doen op een kaart. Ik had nog een knotje oudroze katoen liggen dus heb ik er weer een mooie rand omheen gehaakt. Ook de randpons van Martha Stewart gebruikt voor onder het hart langs. Een mooi taartvelletje onder het hart en nog een mooie kanten strik met een bedeltje eraan en het lijkt al erg mooi. Ook nog een leuke oudroze  knoop erbij gevonden en natuurlijk die leuke vlinders erop. Het magnoliastempeltje heb ik ingekleurd met de aquamarkers. Om toch een wat vintage-achtige stijl te krijgen heb ik verschillende kleuren overelkaar heen aangebracht. Voor het jurkje heb ik eerst de rasperry gebruikt en daaroverheen de golden braun. Het randje aan het jurkje heb ik gekleurd met teal en daaroverheen sepia. Al met al vond ik resultaat heel goed geworden. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik ga met deze kaart meedoen aan de challenge van:
dutch magnolia lovers: anything goes
just magnolia: buttons
nederlands magnoliablog: beterschapskaart
aqyamarkersblog: vintagekaart

10 opmerkingen:

  1. Hoi Joke , wat een schitterende vintage kaart is dit geworden ! Dat gehaakte randje om het hartje heen vind ik helemaal geweldig. Bedankt voor het meedoen bij DML. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi joke
    wat een schitterende kaart heb je gemaakt zeg
    erg leuk
    bedankt voor je deelname bij nl magnolia challenges
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a pretty card! thanks for joining us at Just Magnolia! hugs, Jane x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi en heel lief vintage kaartje, Joke. Jij hebt ook hele mooie details gebruikt. Leuk dat je meedoet bij Dutch Magnolia Lovers challenge!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Joke en wat een schitterend hart is het geworden!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaart heb je gemaakt! Ik vind het gehaakte randje super.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge bij DML
    Veel succes
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Joke,
    Wat een leuke kaart en dat gehaakte randje vind ik helemaal top.
    Bedankt dat je mee doet aan het NMCBlog.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Joke,

    Je maakt leuke kaartjes! Even een verzoekje: je doet mee met mijn candy maar daarvoor moet je wel volger worden van mijn blog en volgens mij ben je dat niet.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi,
    Wat een prachtige kaart is het geworden... supermooi met zo'n gehaakt randje!
    Superleuk dat je meedoet aan onze DML-challenge!
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi. Vooral dat gehaaktje randje vind ik prachtig.
    bedankt voor je deelname aan het nl mcb
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen