woensdag 30 maart 2011

HOERA JARIG

Maandagavond nog even een leuke verjaardagskaart zitten maken. Heel eenvoudig en toch een gezellige meisjes verjaardagskaart. Ik heb het snoesje dit keer weer eens ingekleurd met de Derwents. Het papier komt het het blokje Summerfun van Marianne Design. De letters hoera en jarig zijn van het clippunch alfabet.
De verschillende stickers die ik er op geplakt heb zijn van Heidi Grace designs. Deze stickers won ik vorige week bij de challenge van Menscardsworld en ik vond ze erg leuk op deze meisjeskaart. Natuurlijk nog wat glitters erop (want dat willen meiden graag) en een leuke strik en ik vond het een leuke kaart geworden.
Ik wil met deze kaart meedoen aan de challenge van:
een kinderkaart maken bij Marianne Design
sketch bij Alles kleuren met Derwents

10 opmerkingen:

  1. Hoi Joke , leuke kaart geworden. Het is nu net een meisje die in de spiegel kijkt. Vrolijke meidenkaart groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief meidenkaartje! Leuk de verschillende stickers en glitters!
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaart, doet die mee bij derwent, zo ja bedankt voor je deelname

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker vrolijke kaart Joke!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Joke , leuke meisjes kaart geworden
    liefs
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super kaartje.
    Bedankt voor het meedoen

    Gr. Anita
    Designteam MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje, bedankt voor het meedoen.

    Groetjes Hanny.
    DT,MD blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Joke, je hebt een leuk kaartje gemaakt, hoor. Leuk ook dat je meedoet bij Derwents.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje zeg, bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij Marianne Design. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen