dinsdag 8 maart 2011

I LOVE MAGNOLIA

 Dit weekend weer eens lekker aan het kaarten maken geweest. Dit keer weer eens zo'n mooie magnoliastempel. Heb het dit keer weer met de aquamarkers geprobeerd. Kon moeilijk de goede kleur paars krijgen. Ben hier nogal een tijdje mee aan het modderen geweest. Ben nog niet helemaal tevreden maar heb hem toch maar op mijn blog gezet. Er zit wel een roze/paarse streep in het papier maar te weinig om dit goed te combineren met de stempel. Verder wilde ik eens iets heel anders. Daarom de haaknaalden eens uit de kast gehaald en om het mooie hart van nellie snellen een gehaakte rand gemaakt. Vind ik zelf erg mooi geworden. Toen ook nog maar een heel stel bloemen gehaakt om er één geheel van te maken.  Hierin weer papieren bloemen en zo kreeg ik wel een mooi geheel. Ik heb ook de randpons van martha stewart gebruikt. Deze doet het ook altijd erg mooi op een kaart. Toen nog een mooie strik van organza lint en wat pareltjes erop en ik was tevreden. Dit keer geen tekst zodat hij voor verschillende gelegenheden gebruikt kan worden. Ik wil met deze kaart meedoen aan de challenge van:
It's a magnolia challenge - hun 1e challenge
Just Magnolia - Glitter
Duymelot - easelkaart lente

9 opmerkingen:

  1. Hoi Joke,

    Superleuke easelcard heb je gemaakr, mooie kleurtjes! Leuk dat je meedoet met de challenge van Duymelot.
    p.s. de link is niet leesbaar.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje Joke, leuk dat je meedoet met de challenge van IAMC, veel suc6.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joke,

    Wat een super lief kaartje. Leuk dat je mee doet aan de challenge van IAMC.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Joke!

    Ik heb een verrassing voor je.
    Kom gauw hier kijken:
    http://creamiepdesignteam.blogspot.com/2011/03/de-winnares-van-de-candy.html .

    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi hoor

    Bedankt voor je deelname bij its a magnolia challenge

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, dat gehaakte geeft een heel mooi effect. Bedankt voor je deelname aan het It's a Magnolia Challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Joke, hij is leuk geworden. Ik moet me ook eens aan zo'n easelkaart gaan wagen, heb dat nog nooit geprobeerd. Ik heb enorm zin in ons dagje Zwolle morgen. Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor, bedankt voor je deelname aan de challenge van IAMC, heel veel succes.

    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Joke

    wat een mooi easelcard heb je gemaakr, mooie kleurtjes!

    liefs
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen