vrijdag 4 maart 2011

QUILT KAART

Vandaag eens een quilt kaart gemaakt. Ik wilde dit toch eens proberen. Eerst dacht ik het wordt niets maar ik vind hem toch wel heel aardig geworden. Marianne Design had deze opdracht. Orange en geel zijn niet helemaal mijn kleuren maar om ook eens met iets anders te werken heb ik toch dit blokje papier gekocht bij de Kruidvat. Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenges;
-http://girlscardsworld.blogspot.com/ 
-http://mariannedesign.blogspot.com/

10 opmerkingen:

  1. Hoi Joke, ik vind hem leuk geworden. Lekker zonnig. groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kleur van de zon...heerlijk!!! Nu de zon zelf nog:-( Mooie kaart hoor Joke en succes met de challenges.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aardig??? je kaart is heel leuk!! Mooie zonnige kleuren, papier komt me bekent voor hi,hi, Echt super. Succes met de challenges.
    Groetjes, Marijke en chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel vrolijk en mooi kaartje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooi kaartje, prachtige kleuren en een leuke sketch.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van Girlscardsworld.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een hele mooie kaart zeg, super bedankt voor je deelname aan de challenge.
    gr arina
    http://girlscardsworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je mee doet aan de challenge van Girlscardsworld met dit fleurige kaartje!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super lief kaartje. Leuk dat je meedoet aan Girlscardworld. Groetjes, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou ik vind het echt heel leuk geworden.

    Succes met de challenge en bedankt voor het meedoen met de Marianne Design Challenge.

    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh maar deze is wel heeeeel erg leuk geworden hoor! Leuke kaartjes maak je!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen