zondag 20 maart 2011

TAG VAN ALINDA


Hier nog even een creatie van Alinda. Ik mag weer even van mama's blog gebruik maken om een creatie van mij te laten zien. ( sorry de foto's zijn niet heel geweldig ).  Was hier vrijdagmiddag toen het zo stond te regenen mee begonnen en heb het vanavond nog even afgemaakt. Een vriendin van mij is deze week jarig en ik wilde op een leuke manier geld aan haar geven. Vandaar deze tag. Toevallig zag ik dat er ook twee challenge zijn waar ze zoiets vragen dus doe ik daar dan maar aan mee. Het zijn:
maak een tag bij het nederlands magnolia challenge blog
maak een tasje, doosje o.i.d met een magnoliastempel

15 opmerkingen:

  1. Nou Alinda, hier gaat je vriendin vast blij mee zijn. want hij is erg mooi geworden!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi alinda, het ziet er weer goed uit. Mooi geworden hier is je vriendin vast heel blij mee. Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi gedaan hoor

    Bedankt voor je deelname bij its a magnolia challenge

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie tag. Bedankt voor je deelname bij It's A Magnolia Challenge, veel succes.

    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi alinda
    wat een schitterende tag heb je gemaakt zeg
    erg leuk bedankt voor je deelname bij nl magnolia challenges
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Alinda, wat heb je toch een mooi Tag gemaakt! Wat leuk om het zo kado te geven aan je vriendin.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Alinda,

    Wat een mooie tag heb je gemaakt, super! Leuk dat je meedoet aan de challenge van It's a Magnolia Challenge.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. via mijn zusje Jaimy kwam ik op je blog.. wat een prachtige creaties maak je zeg! ik heb me gelijk aangemeld als volger. kom je ook een keertje bij mij langs?
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi alinda

    wat een schitterende tag heb je gemaakt
    groetjes
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super gedaan hoor Alinda, leuk dat je meedoet met de challenge van IAMC, veel suc6.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ziet er heel mooi uit bedankt voor het meedoen.
    mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. erg leuk, bedankt voor het meedoen aan het it's a magnolia challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is mooi zeg.En bedankt dat je mee doet aan het NMCBlog.

    Gr Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk gedaan. Je vriendin zal er vast heel blij mee zijn
    Bedankt voor het meedoen aan NLMCB
    Groetjes
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi gemaakt bedankt voor je deelname aan het nlmcblog
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen