zaterdag 26 maart 2011

KNUTSELKAART

Een echte knutselkaart, ja dat was dit wel. Ik wilde deze uitdaging van http://deknutselkaart.blogspot.com/ toch aangaan. Het is toch zeker leuk om een kaart eens op een andere manier te maken.  Het patroon voor deze kaart moest je bij hen opvragen. Ben er flink mee aan het stoeien geweest. Heb deze keer nog weer eens het mooie Maja Design papier gebruikt van de serie Fika. Het stempelafdrukje is van Nellie Snellen als ook het uitgestanste hart en de vlinders.

Ik heb deze kaart weer ingekleurd met de aquamarkers. Krijg toch de kleur paars steeds niet goed. Moet denk ik nog eens een andere kleur paars aanschaffen want deze kleur grape die ik gebruikt heb is gewoon te roze. Toch jammer vind ikzelf. Verder vind ikzelf dat het een leuke, bijzondere kaart is geworden. Ik doe met deze kaart dus mee aan de challenge van: de knutselkaart met als eis dit patroontje

2 opmerkingen:

  1. Mooie model kaart, ziet er ingewikkeld uit. Mooi papier en leuk de harten en bloemen erop.
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi modelletje heb je ervan gemaakt en samen met het gave papier is het een schitterende kaart!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen