zondag 13 maart 2011

Alinda's theedoosje






Hallo,

Hier ben ik weer met een creatie. Ik ben Alinda (14) en mag weer gebruik maken van mijn moeder's blog. Dit keer geen kaart maaar een theedoosje. Op de bovenkant heb ik een stempeltje van Marianne Design gedaan. Deze heb ik ingekleurd met Derwent potloden. Op de zijkanten hiervan heb ik allemaal bloemen gestempeld en ingekleurd met een glitter pen. Op een van de zijkanten heb ik een hart van Nellie Snelle met de tekst Theedoosje erop.Op een andere zijkant heb ik een stempeltje met 'for you' erop.
De andere 2 zijkanten heb ik niks opgedaan, omdat ik het zo leuk genoeg vond.

Ik wil mee doen aan de challenge van:

Groetjes Alinda

Ps: Ik zou het leuk vinden als jullie een reactie achterlaten.

9 opmerkingen:

  1. Wooooowwww, Alinda wat heb je dit mooi gemaakt!!! Wat een lief afdrukje.....en mooi ingekleurd.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Alinda, wat een leuk doosje heb je gemaakt. Ziet er lekker vrolijk uit.
    Volgens mij moet je toch maar eens aan een eigen blog beginnen. Je maakt bijna met zo veel als je moeder......
    Groeten aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De link van Karen doodles waar ik ook aan mee wil doen lukt niet in mijn verhaaltje. Ik ga dit morgen nog een keer proberen dus bij deze:
    Ik doe ook mee aan de Challenger van Karen doodles. De link lukt ook niet in mijn reactie dusdie komt ook nog. Het spijt me heel erg.
    Groethjes alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk theedoosje.
    Bedankt dat je meedoet met Karens Doodles NL!

    Veel liefs,
    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is tie ontzettend leuk geworden Alinda.
    Veel succes bij Karen's Doodles NL!

    ps je woordvertificatie staat nog aan, scheelt een hoop werk als je die uitzet en je loop misschien ook nog eens veel reactie'smis omdat niet iedereen in de gaten heeft dat ie dit nog moet invullen;)
    Op het Karen's Doodle blog kun je lezen hoe je 'm uit kunt zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig theedoosje! Het stempeltje is ook heel leuk...jammer dat je vergeten bent te linken naar ons blog :( Ik zal het deze keer door de vingers zien en je gewoon mee laten doen in de trekking omdat ik nu pas reageer en je het niet meer kon aanpassen... volgende keer niet vergeten hoor!!).

    Liefs, Karen's Doodles NL!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie creatie, bedankt voor je deelname bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Alinda, wat heb je een leuk theedoosje gemaakt, zeg! En je beertje is heel mooi ingekleurd. Leuk dat je meedoet met de Derwent-challenge.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterend is dit doosje! bedankt voor het meedoen aan de challenge!

    BeantwoordenVerwijderen