woensdag 16 maart 2011

SMALL PINK EN GREEN DOTS




Nog even een nieuwe kaart erop. (zoon lief moest tussendoor even op de computer) Ben echt lekker bezig geweest dit weekend met mijn nieuwe spulletjes. Gaat ook altijd wel gemakkelijk twee soorten kaarten maken met hetzelfde papier. Je stanst dan zo tegelijk wat extra dingetjes. Ik ben trouwens echt weg van dit papier moet ik zeggen. Ben ook gek op roze trouwens. Weer het papier van Karen-Marie Klip maar nu met een magnoliastempel gedaan. Ook weer met de aquamarkers gewerkt. Heb voor deze kaart de sketch gebruikt van: http://justmagnolia.blogspot.com/. Ik vond dit een mooie sketch om mee te werken. Erg leuk zo die twee rondjes achter elkaar. Voor deze kaart gebruik gemaakt van de nellie snellen hart stans en de martha stewart randpons. Stickels verwerkt in het jurkje en in de strikjes in het haar. Met mijn parel pen heb ik allemaal kleine pareltjes gemaakt in de onderste ronde stans. Dit staat toch wel leuk vond ik. Je doet dit ook sneller met een parelpen dan dat je er allemaal plakpareltjes erop doet. Nog wat mooie bloemen erop en ik was helemaal tevreden. De servetjes doen het trouwens ook wel erg mooi vind ik. Net iets aparter dan 2 ronde nestabilitie stansen. Ik ben erg blij met deze kaart.
Vol verwachting wacht ik weer op jullie leuke reacties. Ik wil met deze kaart meedoen aan de challenge van:
http://justmagnolia.blogspot.com/
http://nederlands-magnolia-challengesblog.blogspot.com/

6 opmerkingen:

  1. Jij bent lekker bezig Joke!!! OOk deze is weer mooi geworden...succes met de challenges.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joke, je bent lekker bezig. Ook deze is weer erg mooi geworden. Het kleuren met de aquamarkers gaat je al goed af.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joke

    idd je bent lekker bezig
    ook deze kaartje is weer mooi geworden
    succes met de challenges.
    liefs
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Joke, wat een lieve kaartjes heb je gemaakt, mooi papier trouwens!!
    Groetjes Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterend kaatrje joke
    erg leuk gedaan
    bedankt voor je deelname bij nl magnolia challenges
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gemaakt.
    Heel leuk.
    bedankt voor je deelname aan het nl magnolia challenge blog
    groetjes Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen