zondag 27 maart 2011

TAG

Wat een heerlijk weer was het weer vanmiddag. Heb natuurlijk de hele middag lekker met een boek in de tuin gezeten. Vanavond wilde ik toch deze tag even afmaken. Ik had nog wat restje over van het mooie Maja Design papier en dat wilde ik toch even gebruiken. Bij twee challenge moest je deze keer een tag, of iets anders maken (geen kaart) en daarom heb ik toch dit nog even zitten maken. Ik vind dit toch niet zo leuk als een kaart hoor. Maar als je een klein cadeautje met wat geld erbij wilt geven is dit misschien nog wel eens leuk. Ik wil met deze tag meedoen aan de challenge van:
http://nederlands-magnolia-challengesblog.blogspot.com/
http://itsamagnoliachallenge.blogspot.com/

8 opmerkingen:

  1. Hoi Joke, hij is mooi geworden. Heb je deze ook met de aquamarkers ingekleurd? Ik vind dit wel mooi kleuren bij het papier.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende tag joke
    erg leuk gedaan
    bedankt voor je deelname bij nl magnolia challenges
    en its a magnolia challenges
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joke,

    Wow wat een mooie tag heb je gemaakt.
    Leuk dat je meedopet aan de challenge van It's a magnolia Challenge.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tag Joke. Bedankt voor je deelname aan de challenge van IAMC, veel succes.

    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan hoor

    Bedankt voor je deelname bij its a magnolia challenge

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. erg leuk, bedankt voor je deelname aan het it's a magnolia challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk gemaakt Joke, leuk dat je meedoet met de challenge van IAMC, veel suc6!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel leuk gedaan met dat hart.
    bedankt voor je deelname aan het nl magnolia challenge blog.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen