woensdag 9 maart 2011

LENTE EASEL KAART

Hoi allemaal,
Ik ben Alinda en mag weer op mijn moeders blog mijn creatie laten zien. Dit keer is het een easel kaart geworden in frisse, mooie lente kleuren. Ik vond het super leuk om met dit papier te werken, dus ga vast nog wel een keer een kaartje maken met dit papier.
Ik heb een stempel van Nellie Snelle gebruikt en ingekleurd met Aquamarkers. Zelf ben ik er erg tevreden over. De bloemen heb ik zelf gemaakt, ik zag ze staan op het blog van Aartje zij had ze van durvina. ( kijk ook eens op hun bloggen: Tante Aartje & Durvina )
Het hart is ook van Nellie Snelle.
Ik had hem vanavond snel afgemaakt zodat ik nog mee kon doen aan een challenge. Daarom is de foto wat slechter, dus ik zal hem morgen of overmorgen over nieuw maken.
Ik wil mee doen aan de challenge van:
- duymelot challenge Easel kaart lente.
- dutchcardlovers hiervoor mijn leeftijd: net twee weken 14 jaar. :)
- Girlscardsworld: flowers
- aquapromarkers uitdaging
- ]bunnyzoescrafts : spring flowers everywhere
- Zo wie Zo: Easelkaart

Groetjes Alinda

Ps: Ik zou het leuk vinden als jullie een reactie achterlaten.

18 opmerkingen:

  1. Hoi Alinda, hij is erg mooi geworden, ik ben er eigenlijk wel jaloers op. Ik vind de bloemen er ook heel mooi bij passen groeten aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaart en wat een prachtig zelfgemaakte bloemen.
    Zou je ons ook nog willen vermelden hierbij?
    Succes met de challenge en bedankt voor je bijdrage aan girlscardsworldblog.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie easelkaart. Leuk dat je meedoet aan de challenge van Girlscardworld. Groetjes, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Alinda, wat is dit een mooie en vrolijk kaart!! Prachtig de zelfgemaakte bloemen op je kaart. Succes met de challenge.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo, wat een mooie vintage kaart zeg, superrrrrr
    bedankt voor je deelname aan girlscardswolrd
    groetjes Arina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart. Wat een leuk stempeltje. Bedankt voor je deelname.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Alinda,

    Prachtige kaart geworden!
    Plaats je nog even de Banner?
    Succes...
    Groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een plaatje geworden mooi hoor vindt je eigen gemaakte bloemen knap gedaan

    bedankt voor het meedoen met dcl

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mindy komt morgenavond ook nog even kijken naar je kaartje

    leuk dat je hebt meegedaan met de kinderchallenge

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een supermooie easelcard heb je gemaakt Alinda, leuk dat je meedoet met de challenge van Duymelot!
    Veel suc6.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tjonge Alinda, wat ben jij een talentje in de dop zeg! Prachtige kaart heb je gemaakt en ook zo mooi ingekleurd. Leuk dat je meegedaan hebt met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. bedankt voor je deelname aan Girlscardsworld met dit schattige kaartje!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben heel mooi en leuk kaartje! Bedankt voor je deelname aan de challenge van Menscardsworld.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een geweldig kaartje hoor en leuk dat je hebt meegedaan met de kinderchallenge op DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Amazing work, thanks for sharing!

    Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://pixiedustpaperie.blogspot.com/2011/02/march-kit-preview-day.html

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zooo, ook al zo schitterend zeg!! Wat een prachtige uitwerking en super dat je de bloemen gemaakt hebt.:))
    Leuk dat je meedoet met ons. ;)

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een prachtige kaart!! ik vindt die bloemen heel leuk

    bedankt voor het meedoen met mijn sketch

    gr mindy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor de challenge van girlscardworld. Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Petra.
    P.S ik geef een leuke candy weg bij 150 volgers.

    BeantwoordenVerwijderen