dinsdag 22 maart 2011

FOR THE SWEETEST


Ondanks het prachtige weer van de afgelopen dagen is het toch gelukt om weer een erg mooie kaart te maken. Het prachtige magnolia stempelafdrukje heb ik vorige week donderdag ingekleurd bij een workshop "inkleuren met aquamarkers" van Gerda's hobbyshop. Petra van der Zee was daar om ons deze techniek te leren. Ik was er zelf al wel wat mee aan de gang gegaan maar heb hier nieuwe tips opgedaan. Het resultaat is er dan ook naar vind ik zelf.


Vrijdagavond heb ik de haaknaalden weer gepakt om weer eens een mooie rand langs een ronde nestabilitie te maken. Dit is toch altijd weer een behoorlijke klus. Je bent toch al snel weer 1,5 tot 2 uur bezig. Het papier geeft niet mee en vooral de eerste rand is lastig om te haken. Maar het is toch wel weer erg mooi.
In deze ovale stans heb ik weer een kleinere stans gedaan met het mooie maja design papier van de crea diem serie. Hier nog twee vlindertjes ingemaakt (van de Nellie Snellen punch ). In de gehaakte rand heb ik nog een drietal bloemen gestoken die ik ook nog bewerkt heb met stickels. Ook het jurkje en de strik in het haar heb ik hier mee bewerkt. Geeft toch wel een extra mooi effect.

Op de onderrand van deze kaart heb ik ook weer een ronde stans gebruikt. Hieromheen een mooi lint gemaakt met een strik erin. Verder een gehaakte bloem om toch het haakwerk nog een keer terug te laten komen en toen nog gezocht naar een passende tekst. For the sweetest vond ik bij dit kaartje wel heel toepasselijk. Ik ben zelf super tevreden met deze kaart.  Ik wil met deze kaart meedoen aan de challenge van:
Nadia's challenge blog - bloemen
Duymelot challenge - easelkaart lente
Zo-Wie-Zo - easelkaart
Scrapcardschallenge blog - BLAUW
http://justmagnolia.blogspot.com/

Natuurlijk hoor ik weer graag van jullie hoe jullie deze kaart vinden. Ik zie uit naar jullie reacties

11 opmerkingen:

  1. Supermooi!! wat een prachtige kaart, mooie kleuren en het gehaakte randje is erg mooi!!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hoi,
    jeemig wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Joke... Die dubbele gehaakte rand is een beauty geworden:-)
    succes met al je challenges!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wooooooooooooooooooooooooow, deze is super mooi. Ik had toch met je mee moeten gaan naar de workshop. Kan ik nu niet bij jou op les voor de aquamarkers. Ik vind het een prachtige kaart geworden. groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Joke,
    Wat een prachtige kaart!!!
    Veel succes!
    Groet Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Joke.
    Bedankt voor het mee doen op het Scrap cards challenge blog.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart en zo mooi gehaakt. Knap! Bedankt voor je deelname aan Nadia's Challenge.

    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hele mooie kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge blog
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. what a great card. I love all the work you put in to it. Thanks for joining us at Nadia`s challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super leuke kaart, dank je wel voor het meedoen met Nadia's challenge
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, what a wonderful card !!!

    Thanks for joining us at Nadia`s Challengeblog this time.

    Hugs
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen