zaterdag 12 maart 2016

Je rijbewijs......proficiat

Een van de vriendinnen van onze dochter moet binnenkort afrijden en mijn dochter vroeg of ik alvast een kaartje voor haar wilde maken. Dan ligt dat maar vast klaar als ze slaagt. Ik heb dit kaartje gemaakt met de sketch van noor en zo. Deze sketch is nu de opdracht bij KIC.
Ik ben begonnen met een rechthoekige kaart in wit cardstock en daarop heb ik in helder rood een nestabilitie gedaan "Romantic rectangles". Het designpapier is van Nellie Snellen.


Op de computer heb ik de woorden "je rijbewijs" getypt en dit gestanst met het label van Joy. De ene kant van het label heb ik recht gekipt. De stempel "proficiat" is van Crealies.
Als laatste een rood autootje gestanst bij Aartje en deze is van........?

Nu maar hopen dat hij snel opgestuurd kan worden.

Deze kaart doet dus mee bij:
KIC

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! Dankjewel dat je meedoet aan de challenge bij KIC! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Joke, je liet al een paar keer een reactie bij mij achter op mijn blog, maar als ik op je naam klikte kwam ik maar niet bij je blog. Maar met wat zoekwerk via google, heb ik je blog vandaag gevonden en ineens volger geworden.
    Dit kaartje met de rode auto is leuk!
    Tot kijk! Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enig dat zwart met rood, een super leuke kaart Joke dus nu maar duimen dat hij ook werkelijk gegeven kan worden!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart,Joke.Mooie stans op de achtergrond.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Joke,
    mooie kaart in rood/zwart/wit, ik maak ook graag kaartjes in deze kleuren, en nu maar hopen dat ze slaagt..
    groetjes,
    Ans
    p.s. wij zijn vandaag naar Zwolle geweest, het was gezellig en rustig..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje. Bedankt voor het meedoen aan de challenge. groetjes helma KIC Team

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Joke,
    wat een leuke kaart voor je dochter van je dochter. Nu maar hopen dat ze het haalt. Ik vind de kleurencombi.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke kaart Joke! Mooie layout heb je er van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi dit kaartje voor iemand die weer heeeeeel blij is dat ze mag gaan autorijden...leuke opdracht...en de sketch mooi uitgewerkt...

    groetjes en een fijne zonnige zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kleuren combinatie en hopelijk mag je hem snel versturen.
    Leuk dat je mee doet bij KIC.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen