woensdag 9 maart 2016

Simone is geboren

Ik had jullie een tijdje geleden al verteld dat ik aan de slag ging met de babyfles van DDD. En ja eindelijk kan ik hem laten zien. Gisteren is er bij mijn broer en schoonzus een meisje geboren met de mooie naam Simone. Alles met moeder en dochter is gelukkig goed. Ik had deze kaart al klaar liggen maar ik heb vanmiddag toch nog even de naam en de geboortedatum erop gezet. Dat is natuurlijk wel zo persoonlijk. Dit is hem geworden.


Ik heb de papierlijn van Maja weer gebruikt "Vintage baby". Een prachtige lijn met mooi bij elkaar passend papier en daarop ook leuke labels. Het plaatje wat ik heb gebruikt is van Nellie Snellen en zijn dit geen super snoezige koppies? Super lief toch zeker.
Ik heb het roze gecombineerd met kraft wat ik altijd een hele mooie combi vind.


Het plaatje zit in een mal van MD die ik de laatste tijd al heel veel heb gebruikt. Onder de mal nog een stukje roze en op de mal zitten weer kleine pareltjes. Ook de bloem van MD zit er weer op en daaronder een bloemenswirl van Nellie Snellen. De tekst "sweet little one" is een strook uit het designpapier.


Op het label heb ik de naam gezet en aan het label hangt de fopspeen van DDD vastgemaakt met organza en een stukje touw.
Vinden jullie hem ook zo leuk? Ik ben er best een beetje trots op moet ik zeggen. Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.
Misschien moeten jullie de foto's even aanklikken want zo lijken ze wat flets en dat is in het echt absoluut niet zo.

Ik wil deze kaart graag mee laten doen bij:

Ik heb een leuke weekdoos gemaakt met voor iedere dag een klein kadootje en gedichtje erbij.
De gedichtjes plakte ik op een rood label van DDD. Omdat ik de doos al een eind klaar wilde hebben als de baby geboren werd heb ik gekozen voor een frisse neutrale mintgroene kleur met fris rood. Ik hoop dat ze het leuk gaan vinden.


16 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige fles heb je ervan gemaakt top. Een heel lief plaatje heb je gebruikt.. De week doos zier er gezellig uit. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie babyfles,Joke.Wat een schattig plaatje.Leuke verrassingsdoos met al die cadeautjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joke,
    je babyfles is superleuk geworden, wat heb je een schattig plaatje gebruikt en erg mooi papier..
    ook je doos met leuke spulletjes is heel mooi geworden,
    groetjes,
    Ans
    p.s.veel plezier op de beurs morgen..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Joke, dit is supermooi geworden zeg. Echt prachtig gemaakt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kaart heb je gemaakt voor de geboorte van je nichtje! Lief is de babyfles met het schattige plaatje van het meisje.
    Leuk is de doos met de kadootjes.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Joke, dat gaan ze zeker héél leuk vinden. Zowel de cadeautjes-doos in fleurige kleurtjes als de mooie fles-kaart. Het is een plaatje zoals je de kaart gedecoreerd hebt en inderdaad leuk die persoonlijke tint van naam en geboortedatum.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ps...dank je voor je deelname aan de challenge bij CraftAddiction.
      Lieve groetjes Miranda (dt-CA)

      Verwijderen
  7. Zo ... dat ziet er heel leuk uit Joke.Mooie kaart is het geworden. Gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje Simone.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje en wat een lief kaartje heb je gemaakt. Heel mooi en zo écht meisjes-baby....Supers. En dan ook nog zo'n geweldige cadeautjes-doos.....wat een feest....ook die heb je heel mooi gemaakt.Heerlijk van die leuke spulletjes maken voor een geboorte.....blijft leuk dat baby-spul.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig babykaartje Joke, wat een leuk flesmodelletje is het...maar ook die kraamdoos is een geweldig cadeautje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Joke als eerst natuurlijk gefeliciteerd met je lieve nichtje. Leuke fles heb je gemaakt,us altijd leuk om te doen iets voor baby's maar deze is heel speciaal! Leuk dat je meedoet met ons op craftaddictionchallengeblog. Groetjes Jolanda ( CA-dt )

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Joke als eerst natuurlijk gefeliciteerd met je lieve nichtje. Leuke fles heb je gemaakt,us altijd leuk om te doen iets voor baby's maar deze is heel speciaal! Leuk dat je meedoet met ons op craftaddictionchallengeblog. Groetjes Jolanda ( CA-dt )

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De fles is supermooi, Joke.
    Zulke mooie details zitten erop.......geweldig.
    Natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met jouw nichtje,
    en idd een hele mooie naam.

    Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je babyfles is prachtig! En dan die kraamkadootjes erbij. Superleuk!
    Dank je wel dat je met deze mooie kaart meedoet bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige babyfles heb je voor je nieuwe nichtje gemaakt, de kleurencombinatie kraft met roze is inderdaad heel mooi. Het speentje aan het label is erg lief.
    Wat een lief idee om zo'n kraamdoos voor hen te maken.
    Voor je dochter maakte je een prachtig label, mooi in die paarstinten.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi zeg de babyfles et alles erop en eraan, en dat plaatje is erg schattig. Bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen