zondag 24 juni 2012

Sending you my love

De afgelopen week ben ik lekker bezig geweest met kaarten maken. Het is natuurlijk helemaal geen lekker weer om buiten iets te doen en ik had deze week ook geen andere extra activiteiten dus had ik lekker tijd om erbij te gaan zitten en leuke kaarten te maken.

Deze kaart heb ik gemaakt n.a.v. de sketch bij de de creatieve zebra. Ik heb hiervoor het papier gebruikt vanWeR memory keepers Love Struck. Ik heb dit in het voorjaar gekocht op de huishoudbeurs. Echt heel mooi en fris papier. Op het design papier een nestabilitie gedaan en hierop weer designpapier. De stempel van Penny Black ook weer op een nestabilitie gedaan. Lief hé deze knuffelende egeltjes.
Natuurlijk het geheel versierd met bloemen, stickels en een leuke passende tekst. (weer van Marianne).

Zelf vind ik hem weer helemaal leuk en jullie. Reacties zowel positief als negatief zijn altijd welkom. Zo leren we van elkaar.

Ik ga deze kaart nog snel even doorsturen naar:
 de creatieve zebra zo net op de valreep.
EKEF - dieren die mensendingen doen

Fijne avond nog en zo zet ik er nog even een andere kaart op. Kijken hoor want deze is weer heeeeel anders.


12 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje Joke en die kleuren doen het goed samen.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Joke,
    Wat een HEERLIJKE knuffelkaart is dit ☺☺☺ met die LIEVE egeltjes.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joke,

    Wat een leuk vrolijk kaartje heb je gemaakt, misschien een tip om hem nog in te zetten bij EKEF, dieren die mensendingendoen.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ik vind hem ook leuk. De schattige egeltjes en de mooie hartjesrand er om heen. Kom straks weer even kijken naar de volgende kaart.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een verschil met het vintage kaartje dat ik net heb gezien. Enige felle kleurtjes en jij 2 knuffelende egeltjes en bij mij muisjes van PB, wat zijn die toch allemaal leuk!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Joke, deze vind ik super zeg, heerlijk in deze flitsende kleurtjes. Leuk weer met die penny black stempel.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is ook een prachtig kaartje Joke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh wat een vrolijk gekleurd en romantisch kaartje, geweldige schattige stempeltje heb je gebruikt.

    Gezellig dat je meedoet aan de challenge van Elke Kaart Een Feestje.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een lieverdje is dit zeg. Mooi met dat bloemetje in het hoekje. Het afdrukje is schattig. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Huishoudbeurs? Mmmm...als ze daar hobbyspulletjes verkopen dan ga ik ook maar weer een keer, dit stempeltje is zó leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooh, die is lief! Wat een heerlijk kaartje!
    Bedankt voor het meedoen bij de creatieve zebra! Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lieverd!
    De egeltjes staan al heel lang op mijn lijstje.
    Maar maandag ben ik jarig, dus wie weet haha!

    Bedankt voor het meedoen bij DCZ.

    Liefs Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen